DR OETKER STUDENI
KERMAN

Proizvođači i trgovci smanjuju pakiranja kako bi održali obujam prodaje

Svijet

24.08.2022

Proizvođači velikih marki i trgovci na malo smanjuju svoje proizvode u pokušaju ublažavanja rastućih troškova sirovina i poslovanja. Kada smanje veličinu ili količinu proizvoda i zadrže približno istu cijenu, tvrtke se nadaju da će zadržati obujam prodaje.

Mars je, primjerice, smanjio veličinu svojih Maltesers i Twix multipacks. Upfield je to učinio sa svojim Bertolli pakiranjima, a Unilever je smanjio težinu svojih Magnum sladoleda, Dove Beauty Bars i Lenor proizvoda za pranje rublja.

Ukratko, trgovci smanjuju i proizvode vlastite marke. Tesco je smanjio težinu cjelokupnog asortimana gotovih jela privatne robne marke za 50 g. Prethodno je Morrisons učinio isto.

Sniženje proizvoda ne znači uvijek da cijena ostaje ista, ponekad se povećava. Udruge potrošača ističu da žele da tvrtke potrošačima jasno naznače veličinu ili težinu ili smanjenje količine, no neke tvrtke to ne komuniciraju.

Rastući troškovi inputa naveli su Danone na smanjenje asortimana proizvoda. Cijeli asortiman tvrtke je u fazi analize. Za sada niti jedna linija proizvoda nije potpuno ukinuta, ali će biti manje različitih okusa i pakiranja.

Izvor: PLMA News
Foto: unsplash/Nico Smith