DR OETKER STUDENI
KERMAN

Webinar: Farmakovigilancija i marketing za lijekove i medicinske proizvode

Događaji

20.06.2022

Jeste li znali da postoje zakonska pravila koja reguliraju dizajn i provedbu reklamnih kampanja i oglašavanja? Kako se oglašavati zdravstvenim djelatnicima?

U 2022. godini ima puno novosti za poduzetnike; te se inovacije prenose u sferama marketinga i uvođenja eura. Postoji niz pravila koja postavljaju granice i okvire za oglašavanje, a u praksi se to redovito radi upravo suprotno od onoga što pravila zahtijevaju. Onda ne čudi da se u području oglašavanja greške najčešće dijagnosticiraju u inspekcijama. Praksa je pokazala da većina prodavača ima nepoštenu poslovnu praksu uglavnom u smislu oglašavanja te da je suradnja zakona i marketinga po tom pitanju sve potrebnija. Saznajte kako će uvođenje eura utjecati na prodaju medicinskih proizvoda i lijekova. Iznimno je važno biti svjestan učinaka uvođenja eura na vaše poslovanje i započeti pripreme. Na edukaciji vam skrećemo pozornost na praktične posljedice i učinke uvođenja eura na poslovanje, a zatim nudimo rješenja za izazove s kojima se susrećete. Osim toga, u sklopu edukacije proći ćemo aktivnosti farmakovigilance i praćenja budnosti i sigurnosti lijekova.

U sklopu edukacije donosimo praktične primjere iz inspekcijskog nadzora i sudskih postupaka, te općenito nastojimo stvar prezentirati na praktičan način, kako bi Vam bila od koristi u Vašem daljnjem radu. Edukaciju provode odvjetnici s bogatim iskustvom u savjetovanju poduzetnika o poslovnim izazovima u industriji znanosti o životu.
Edukaciju provode pravnici s dugogodišnjim iskustvom u savjetovanju poduzetnika i predavač iz Agencije za lijekove i medicinske proizvode. Predavači prava imaju dugogodišnje iskustvo u radu s inspekcijom, sudovima i poduzetnicima.

O webinaru
Datum: 30.6.2022. (Četvrtak)
Radno vrijeme: od 10:00 do 13:00 sati
Mjesto: Online
Kotizacija: 2.000,00 kn + PDV, svaki dodatni sudionik dodatnih -10%

Što ćete saznati na webinaru
• pravila oglašavanja lijekova i medicinskih proizvoda
• primjenjuju se i na dodatke prehrani
• oglašavanje zdravstvenim djelatnicima
• Koliko su nepoštene poslovne prakse u vašem oglašavanju i poslovanju
• izravnavanje i prilagođavanje cijena zbog eura
• kako uvođenje eura utječe na prezentaciju cijena (blagajne, cjenici, fakture, propisi)
• što je to i kada počinje razdoblje dvostrukog prikaza
• kako bi trebali izgledati vaši cjenici i fakture tijekom razdoblja dvojne cijene
• gdje i kako prikazati cijene u web shopu po novom pravilu i u eurima
• usklađenost s GDPR-om, što sve dokumente trebate izraditi
• aktivnosti farmakovigilance
• praćenje budnosti i sigurnosti medicinskih proizvoda i lijekova

Edukacija je namijenjena proizvođačima, distributerima i uvoznicima medicinskih proizvoda, tvrtkama licenciranim za prodaju medicinskih proizvoda u maloprodaji i veleprodaji, djelatnicima marketinga i prodaje, djelatnicima ljekarni i specijaliziranih prodavaonica, voditeljima web shopova, voditeljima maloprodaje i veleprodaje, obrtnicima, svima koji rade s kupcima te sudjelovati u komunikaciji s kupcima usluga i proizvoda.