DR OETKER STUDENI
KERMAN

Mondelēz ostvaruje svoje ciljeve društveno odgovornog poslovanja

Svijet

01.06.2022

Kompanija Mondelēz International, Inc. objavila je svoj izvještaj “Snacking Made Right” za 2021. godinu u kojem je pokazala napredak k ostvarivanju kratkoročnih i dugoročnih ciljeva u sektoru zaštite životne sredine, društvene odgovornosti i korporativnog upravljanja (Environmental,Social, Governance-ESG).

Kako je priopćeno, izvještaj potvrđuje napredak u kreiranju održivije kompanije na tržištu grickalica zasnovan na stvaranju dugoročne vrijednosti, ne samo za poslovanje, već i za zajednicu. Ova kompanija ostaje posvećena tome da bude jedna od vodećih u sektorima u kojima može doprinjeti povećanju pozitivnog uticaja – uključujući doprinos izgradnji prosperitetnog sektora kakaoa, smanjenje ambalažnog otpada i smanjenje svog utjecaja na životnu sredinu.

ESG strategija i ciljevi kompanije Mondelēz International postavljaju za prioritet dostizanje trajnih promjena u obujmu kroz inovativne i sveobuhvatne pristupe, suradnju u pravcu transformacije cijelog sektora i usvajanje mjerljivih rješenja. Upravo je ESG neophodan za samu kompaniju da ljudima omogući pravu užinu, u pravom trenutku, napravljenu na pravi način. Izvještaj “Snacking Made Right” za 2021. godinu pokazuje mjerljiv napredak u ključnim sektorima, uključujući održiviju opskrbu sirovinama; unaprjeđenje ambalaže dizajnirane tako da se može reciklirati i da ne sadrži određene materijale; povećanje aktivnosti usmjerenih na pružanje podrške rješavanju pitanja klimatskih promjena; inicijative za unaprjeđenje jednakosti, različitosti i inkluzije, kao i podršku za dobrobit potrošača i zajednice.

Način razmišljanja usmjeren na održivost odavno je integriran u našu strategiju rasta dok nastavljamo kreirati vrijednost, jačamo naše poslovanje i ubrzavamo ambiciju ka izgradnji održivije kompanije na tržištu grickalica. Ponosan sam na izuzetan napredak koji je naša kompanija postigla ka ostvarivanju ambicioznih ESG ciljeva, koji su sastavni dio našeg dugoročnog uspješnog poslovanja i koji nam pomažu da riješimo neka od ključnih pitanja s kojima se svijet suočava, izjavio je Dirk Van de Put, predsjednik i izvršni direktor kompanije Mondelēz International.

Ostvareni napredak u 2021. ka ESG ciljevima:

Održive sirovine
* Dostizanje brojke od 209 954 registriranih farmera u okviru programa “Cocoa Life” (premašen cilj za 2022. godinu od 200 000 registriranih proizvođača kakaoa u ovom programu)
* 75% količine kakaoa za brendove čokolade osigurano kroz program “Cocoa Life” (povećanje od 7% u odnosu na 2020. godinu)
* 91% količine pšenice potrebne za proizvodnju biskvita za tržišta evropskih zemalja uzgajano je prema Harmoni Povelji (povećanje od 15% u odnosu na 2020)
* 100% količine RSPO sertifikovanog palminog ulja (od 2014), sa sledljivošću od 99% do mlina i 87% šuma pod nadzorom

Klima i životna sredina
* 21% smanjena emisija CO2 iz opsega 1 i 2 (referentna 2018)
* 32% električne energije koja se koristi u operacijama dolazi iz obnovljivih izvora energije (povećanje od 9% u poređenju sa 2020. godinom)
* 100% korišctenje električne energije iz obnovljivih izvora u Brazilu, Peruu i proizvodnim pogonima u Velikoj Britaniji

Ambalaža
* 95% ambalaže dizajnirano tako da se može reciklirati (povećanje od 1% u odnosu na 2020.)
* Na putu smo da koristimo 5% recikliranog plastičnog sadržaja do 2025., u usporedbi s 0,5% korišctenih u 2021. (referentna 2020.)
* Eliminirano 72 100 tona ambalažnog materijala (referentna 2013.)

Dobrobit zaposlenih i zajednice
* 39% udjela žena u izvršnom rukovodstvu; do 2024. nadrasti cilj udvostručenja udjela žena (u odnosu na referentnu 2018.)
* 5% udjela afroameričke populacije u menadžmentu; povećanje od 60% u odnosu na prethodnu godinu
* 61% sustava praćenja i sprječavanja postojanja dječje radne snage (Child Labor Monitoring and Remediation Systems) u zajednicama u kojima se provodi program “Cocoa Life” u Zapadnoj Africi (povećanje od 33% u odnosu na 2020.)
* Više od 50 milijuna dolara u novcu i donacijama proizvoda u 2021. godini

Snacking Mindfully
* 18% pakiranja ima simbol Snack Mindfully za kontrolu porcija (povećanje od 4% u odnosu na 2020.)
* 17% neto prihoda od svih grickalica dolazi od grickalica sa kontrolom porcija (povećanje od 1% od 2020.)

Ovogodišnji izvještaj pokazuje važna dostignuća koja obilježavaju 10 godina našeg održivog putovanja, u okviru kojeg smo kroz naše prepoznatljive programe nabavke sirovina “Cocoa Life” i “Harmony Wheat” postigli odgovarajući obujam. S Cocoa Lifeom izgradili smo najveći program održive nabavke kakaoa i postigli cilj koji smo postavili 2012. godine, ulažući više od 400 milijuna dolara u program podrške za farmere, dostižući gotovo 210 000 uzgajivača kakaoa i, što je još važnije, vidjevši pozitivan utjecaj u velikim razmjerima, rekla je Christine Montenegro McGrath, viša potpredsjednica i direktorica za globalni utjecaj i održivost u kompaniji Mondelēz International, i dodala: Pitanja kojima se bavimo su sistemska, zahtjevaju transformaciju lanca opskrbe i poslovanja. Zato naš integrirani pristup nije kreiran samo da odgovori na osnovne uzroke, već je ugrađen u našu strategiju rasta poslovanja. Posvećeni smo mjerenju našeg utjecaja i ulaganju u fleksibilna rješenja i inovacije kako bismo mogli pokrenuti trajne promjene.

Osim napretka ka ostvarivanju ciljeva za 2025. godinu, kompanija je nastavila pokazivati stalnu posvećenost unaprjeđenju svoje ESG agende s još ambicioznijim ciljevima, investicijama i financiranjem u namjeri da odgovori na pitanja u vezi sa klimatskim promjenama i ambalažnim otpadom. Ovo uključuje i:

* Postavljanje dugoročnog cilja nulte neto emisije stakleničkih plinova do 2050.
* Ulaganje u fond Circulate Capital Ocean Fund za podršku prikupljanju više plastičnog otpada nego što kompanija trenutno proizvodi u Indiji i jugoistočnoj Aziji
* Izdavanje prve zelene obveznice kompanije u rujnu 2021. godine – u vrijeme najvećih izazova u industriji pakirane hrane i robe široke potrošnje

O programu “Cocoa Life”
„Cocoa Life“ je globalni program kompanije Mondelēz International za održivu opskrbu kakaoom. Kakao je bit čokolade i od vitalnog je značaja za naše poslovanje, tako da je naš cilj da “kakao proizvodimo na pravi način”. Proizvoditi ga na pravi način podrazumijeva rješavanje složenih izazova s kojima se suočavaju uzgajivači kakaoa i njihove zajednice, kao što su klimatske promjene, rodna nejednakost, siromaštvo i dječja radna snaga. Program “Cocoa Life” bavi se ovim izazovima na sveobuhvatan način u šest zemalja u kojima se kakao uzgaja: Gana, Obala Slonovače, Indonezija, Dominikanska Republika, Indija i Brazil. Surađujemo s vladama, farmerima, nevladinim organizacijama, implementacijskim i drugim relevantnim partnerima, kako bismo doprinjeli razvoju sistemskih rješenja, transformirali uzgoj kakaoa u održivije poslovanje, osnažili zajednice, očuvali i obnovili šume. Više informacija na www.cocoalife.org.

Izvor: InStore
Foto: Mondelēz International