Nizozemski lanac supermarketa Albert Heijn uklonio je besplatne plastične vrećice iz svog odjela voća i povrća. Očekuje se da će se ovim potezom uštedjeti 243 000 kilograma plastike godišnje.
Od sada kupci mogu koristiti održive vrećice koje se mogu prati i pogodne su za višestruku upotrebu.
Ako se ne recikliraju na odgovarajući način, vrećice mogu naštetiti okolišu.
Ranije se trgovac bavio plastičnim vrećicama u svojim uslugama dostave namirnica dozvoljavajući kupcima da ih vrate dostavljaču. Inicijativa je omogućila kompaniji da na odgovoran način reciklira 645 000 kilograma plastike (31 milijun vrećica) na godišnjem nivou.
Albert Heijn je šesti put zaredom izabran za najodrživiji lanac supermarketa u Nizozemskoj prema Indeksu održivih brendova 2022, najvećem i vodećem istraživanju u Europi u sektoru potrošačkih brendova i održivosti.
Kako bi kupcima pružili uvid u korake koji se poduzimaju u sektoru održivosti, krajem travnja je objavljen izvještaj o misiji trgovca za 2021. godinu.
U ovom izvještaju, maloprodajni lanac dijeli svoj napredak k zdravom, socijalnom i održivom društvu, na temelju svog uvjerenja da hrana i piće igraju fundamentalnu ulogu u tome.
Izvor, foto: Albert Heijn