DR OETKER STUDENI
KERMAN

Mercator s novim Lumpi herojima i projektom Bijela ambalaža potiče djecu na kreativnost i održivost

DOP

05.05.2022

Mercator d.d. je kroz Lumpi klub pozvao djecu od 4 do 10 godina da kroz veliko, maštovito natjecanje pomognu kompaniji u stvaranju nove generacije Lumpi likova.

Mališani su se odazvali u nevjerojatnom broju i izradili više od 1000 crteža od kojih je stručna komisija odabrala pet originalnih prijedloga za pet likova koji su postali nova zaštitna lica kluba Lumpi. Tako se od sada za obilje zabave brinu: čarobna djevojka Lala, ljupki zbunjeni Ulf, zaigrano vragolasta Moja Moja, znatiželjni Pufi i prijateljski mrzovoljni Ivor.

Kako su novi Lumpi likovi rezultat dječje mašte, njihova je misija na inovativan način poticati dječju kreativnost. Naime, zajedno s dobavljačima koji su se za potrebe projekta odrekli svih prepoznatljivih elemenata svojih brandova, Mercator kreira bijelu ambalažu kao jedinstveno prazno platno za dječje stvaralaštvo, a novi Lumpi likovi ovih dana u odabranim Mercatorovim trgovinama pozivaju najmlađe kupce da s njima stvaraju, grade i sklapaju, umjesto da ambalaže bacaju. Na taj način mališani (i njihovi roditelji) inovativno uče da recikliranje može biti i zabavno.

U bijeloj ambalaži prvi će se pojaviti Medex proizvodi, a njihov su dolazak u ime Medexa pozdravili Aleša Mižigoj, direktor Medexa i Inesa Grobler, voditeljica marketinga te Viktorija Radojević Mavrič, izvršna direktorica marketinga i razvoja u Mercatoru kao i Majda Vodopivec, direktorica projekta u Mercatoru.