DARKO SVIBANJ
OPEL

Dove i Ogilvy kreirali novu kampanju za borbu protiv lošeg utjecaja društvenih mreža na samopouzdanje

DOP

03.05.2022

Marketing Magazin (MM) javlja da su Dove i Ogilvy kreirali novu društveno odgovornu komunikacijsku kampanju u kojoj majkama otkrivaju koje savjete njihove kćeri primaju kada prate influencere.

S novom kampanjom #DetoxYourFeed, Dove se odlučio skrenuti pozornost na 'toksične' influencere na društvenim mrežama i podići samopoštovanje mladih djevojaka, na koje bi ti influenceri mogli loše utjecati.

Kratki dokumentarni video prikazuje parove majki i kćeri tinejdžerica. Zajedno gledaju snimke utjecajnih osoba koje njihove kćeri prate na društvenim mrežama, a zatim koriste tehnologiju "deep fake" kako bi riječi utjecajnih osoba stavile u usta svojim majkama, kako bi izgledalo kao da majke te iste riječi govore svojim kćerima. No, savjeti su poprilično nezdravi, čak ih označuju kao štetni – među njima su korištenje botoksa, kemijski pilinzi, ekstremne dijete, fileri za usne u ranim godinama i jedan od šokantnijih savjeta, brušenje zubi turpijom.

Sve riječi koje smo koristili u kampanji potječu od pravih utjecajnih osoba, kaže Daniel Fisher, globalni izvršni kreativni direktor za Unilever i posebne projekte u Ogilvyju. Ove djevojke leže u krevetu i slušaju ove šokantne savjete. Dove ne objavljuje rat utjecajnim ljudima ili društvenim mrežama, jer radimo s utjecajnim ljudima. Ali želimo pokazati svijetu da nisu svi odgovorni, dodao je.

Kratki dokumentarni video dio je šire kampanje pod nazivom #DetoxYourFeed, koja ima za cilj podsjetiti ljude na sigurno korištenje društvenih mreža i toksične savjete za ljepotu. Također nudi roditeljima i djeci dodatnu edukaciju, radionice i razgovore o ljepoti a možete ga pogledati ovdje.

Izvor: Marketing Magazin

Foto: Unilever