Kaufland je u analizi koju je proveo WWF (World Wildlife Fund) postigao visoku ocjenu za svoje napore da sačuva šume i druge ekosustave, kao i da garantira poštivanje ljudskih prava u svojim lancima opskrbe.
WWF je kompaniji u vlasništvu grupe Schwarz dao visoke ocjene za napore ka sprječavanju krčenja šuma, posebno kada je u pitanju uzgoj soje.
Kako bi imali točne informacije o soji koja se nalazi u njihovim proizvodima životinjskog porijekla, kompanija je prošle godine pokrenula mapiranje soje.
Mapiranje soje daje nam točnu sliku o porijeklu, količini i statusu certifikacije soje kojom se hrane naše životinje. To nam omogućava da vrlo rano otkrijemo potencijalne rizike i zajedno s našim dobavljačima dođemo do rješenja za ovaj problem, rekao je Stephan Carbach, direktor održivosti nabave Kauflanda na internacionalnoj razini.
Kako bismo promovirali održivu poljoprivredu, održavamo fer i dugoročna partnerstva s našim dobavljačima i poljoprivrednicima. Do 2024. želimo u potpunosti prijeći na licenciranu soju nama poznatog porijekla, objasnio je Robert Pudelko, direktor održivosti nabave Kauflanda u Njemačkoj.
Trenutno 25% farmi s kojima Kaufland surađuje u Njemačkoj koristi isključivo soju koja nije porijeklom iz Južne Amerike.
Veliki broj mliječnih proizvoda brenda K-Classic, kao i mesnih proizvoda brendova K-Purland i K-Wertschatze ove tvrtke, nosi zeleni pečat 'Ohne GenTechnik'.
Pored toga, Kaufland također neprestano povećava broj proizvoda vlastitih brendova bez GMO-a.
Izvor: egmmagazine
Foto: kaufland.de