Djeca diljem Jadrana i u Zagrebu zahvaljujući 'Malim financijskim izazovima' na zabavan će način moći učiti o financijama i osvojiti prigodnu nagradu.
Studenac, jedan od vodećih maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj, ujedno i lanac s najvećom mrežom prodavaonica, pokreće 'Male financijske izazove', zabavan edukativni projekt financijskog opismenjavanja djece. Oslanjajući se na 'I sitno i bitno', svoju komunikacijsku platformu predstavljenu potkraj prošle godine, Studenac kreativno-edukativnim materijalima i aktivnostima želi najmlađe poučiti financijskim osnovama te i na taj način pokazati kako je sitno uistinu bitno.
Cilj je projekta približiti djeci racionalno raspolaganje financijama te kod njih potaknuti stjecanje korisnih financijskih navika koje će im pomoći u svakoj životnoj fazi. Edukacija će se provoditi putem edukativnih članaka na internetskoj stranici Studenca i u tjednim katalozima Studenca, u kojima će biti dostupne financijske kartice u obliku kupona sa zadacima i kreativnim nagradnim pitanjima. 'Mali financijski izazovi' dio su novog društveno odgovornog projekta Studenca 'Korak bliže znanju', koji posebnim tematskim projektima i inicijativama podržava i promovira ulaganje u znanje te ističe prednosti koje ono donosi. Vodeći se globalnim ciljevima održivog razvoja Ujedinjenih naroda, projektima 'Korak bliže prirodi' i 'Korak bliže zajednici' podržali smo već tri cilja. Novim projektom 'Korak bliže znanju' podržavamo četvrti cilj, osiguravanje uključivog i kvalitetnog obrazovanja te promoviranje mogućnosti cjeloživotnog učenja svih ljudi, svih životnih dobi.
„Studenac je kao društveno odgovorna kompanija odlučio pokrenuti i poseban projekt posvećen znanju i obrazovanju. Naime, vjerujemo kako je obrazovano društvo, koje njeguje ljubav prema znanju, spremno odgovoriti na lokalne i globalne izazove kojima smo izloženi. Prepoznavši potrebu za upoznavanjem djece s osnovama financija i povezavši to s našom komunikacijskom platformom 'I sitno i bitno' te globalnim ciljevima održivog razvoja koji promiču obrazovanje i cjeloživotno učenje osoba svih životnih dobi, kao prvi tematski projekt unutar 'Koraka bliže znanju' kreirali smo 'Male financijske izazove', koji će edukativno pratiti našu kampanju. Zahvaljujući projektu, i na ovaj način možemo pokazati da je Studenac trgovina-susjed koja se brine o obrazovanju najmlađih“, istaknula je Nina Mimica, direktorica marketinga Studenca.
Edukativni sadržaj projekta 'Mali financijski izazovi' kreiran je u suradnji s 'Tetkom', blogericom Sandrom Ferenčak, poznatom po financijskim savjetima koje redovito daje na svojim društvenim mrežama.
„Financijska pismenost temelj je osobnog odnosa s novcem, a to je dio cjeloživotnog učenja. Što prije počnemo, to će biti učinkovitije jer je obrazovanje ključ uspjeha u gotovo svim područjima života, pa tako i kada je novac u pitanju. Sretna sam što sudjelovanjem u kreiranju sadržaja za novi projekt Studenca svoje znanje mogu prenijeti najmlađima i motivirati ih da od najranije dobi uče o financijski odgovornom ponašanju“, naglasila je Tetka, financijska blogerica.
Prva financijska kartica bit će dostupna od 17. veljače u tjednom katalogu Studenca, a sljedeće dvije u katalozima koji izlaze 24. veljače i 3. ožujka. Najkreativniji odgovori i točna rješenja svih triju kartica koje sudionici dostave na adresu Studenca ulaze u izbor za prigodnu nagradu, a Studenac nagrađuje čak trideset 'malih financijaša'. Više informacija o projektu i sudjelovanju u nagradnom natječaju dostupno je na mrežnoj stranici.
U sklopu projekta 'Korak bliže znanju' Studenac će četiri puta godišnje provoditi 'Male financijske izazove', kako bi približio financijsku pismenost djeci koja pohađaju osnovnu školu. Odgovorno poslovanje dio je dugoročne poslovne strategije Studenca, a i ovaj projekt nastavak je nastojanja Studenca da kao tvrtka pridonosi pozitivnim društvenim promjenama i svojoj zajednici.