Kategorija Keksi, vafli i kolači nalazi se u industriji hrane unutar kategorije pekarskih proizvoda.
O AdScanneru
AdScanner je razvio vlastite AI i big data algoritme koji omogućuju razvoj i implementaciju novih marketinških i data rješenja. Rješenja AdScannera danas koristi više od 50 klijenata u 5 EU država, a klijenti su oglašivači, regulatorna tijela, TV kuće, medijske agencije i Telekom operatori. Primjena rješenja je široka: od sinkronizacije TV i digitalnog oglašavanja, optimizacije programski shema, pa do povećanja efikasnosti marketinških kampanja u realnom vremenu.
AdScanner istraživanja gledanosti kontinuirano provodi na panelu od 1000 kućanstava koja predstavljaju 720.000 Pay TV kućanstava u Hrvatskoj. Istraživanje se temelji na jedinstvenom algoritmu za prepoznavanje komercijalnog televizijskog sadržaja (HTV1, HTV2, Nova TV, Doma TV, RTL, RTL2, RTL Kockica, CMC, SPTV).
XRP (Exact Rating Point) je AdScannerova inačica GRP-a (Gross Rating Point). Pri kalkulaciji XRP-a uzima se u obzir stvarna duljina trajanja spota, u sekundama, za razliku od kalkulacije GRP-a, gdje se spotu dodjeljuje gledanost minute u kojoj je počeo, neovisno o dužini trajanja spota.
Razdoblje: 1. 7. 2021. – 30. 9. 2021.
U razdoblju od srpnja do rujna 2021. industrije s najviše ostvarenih XRP-a su: trgovački lanci (30%), hrana (10%) te pića (8%), a to su ujedno i industrije s najvećim brojem emitiranja oglasa u navedenom razdoblju.
Kategorija Keksi, vafli i kolači nalazi se u industriji hrane unutar kategorije pekarskih proizvoda. Pekarski proizvodi nalaze se na 4. mjestu unutar industrije hrane, nakon mesa, ribe i povrća (22%) te slatkiša (20%) i mlijeka i mliječnih proizvoda (13%).
Brendovi unutar kategorije koji su ostvarili najviši udio XRP-a su: Loacker (42%), Kraš (41%) te Barni (8%).