Snažan razvoj ugostiteljstva moguć je jedino uz inovacije i kvalitetnu radnu snagu
U ponedjeljak, 18. listopada na šestoj konferenciji Raise the Bar okupili su se ugostitelji iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine i Slovenije kako bi se osvrnuli na turističku sezonu koja, unatoč izazovima pandemije, donosi razlog za optimizam i potragu za novim, progresivnim pristupima koji će potaknuti daljnji razvoj HoReCa sektora.
Naglašeno je kako će se HoReCa sektor i povezane industrije morati nastaviti prilagođavati promjenama koje je donijela pandemija. Potrošači sve više preferiraju mjesta koja imaju terase, traže veće, otvorene prostore i češće biraju ugostiteljske objekte u kojima mogu popiti kavu, doručkovati, održati sastanak, a zatim i doći na večeru i druženje.
„Trendovi koje je donijela pandemija tu su da ostanu. Sve nas ohrabruje brzi oporavak sektora ugostiteljstva i nadamo se nastavku pozitivnih trendova. Kao i prethodne četiri godine, cilj ove današnje šeste po redu konferencije Raise the Bar je da, uz podršku domaćih i stranih stručnjaka, a u suradnji s našim kupcima i partnerima, istražimo i donesemo nove koncepte promišljanja za budućnost i poslovne modele, koji će odgovoriti na nove zahtjeve potrošača i tržišta. Coca-Cola HBC Hrvatska svoju ulogu i dalje vidi u doprinosu unapređenju kvalitete obrazovanja radne snage u sektoru gastronomije i ugostiteljstva, što i činimo zadnje tri godine kroz svoju stratešku platformu „Raise the Bar“, koju nastavljamo uz potporu Ministarstva turizma i sporta te Ministarstva znanosti i obrazovanja....“, istaknula je Ruža Tomić Fontana, glavna direktorica Coca-Cole HBC za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju.
Marko Đurašević, chef splitskog restorana i bara Kinoteka, Andrey Bolshakov, glavni barmen moskovskog Insider Bara i chef Igor Gudac u svojim su se izlaganjima fokusirali na inovativne koncepte te su zaključili kako su upravo oni, uz kvalitetnu i educiranu radnu snagu, ključni za razvoj održivih i otpornih poslovnih modela u ugostiteljstvu.
„Za uspjeh je najvažnije je biti okružen ljudima koji probleme ne smatraju zaprekom već inspiracijom za pronalazak novih, originalnih rješenja. Pet riječi koje me vode u poslu su tim, ideje, razgovor, odmor i strah. Strah je najvažniji jer iz njega proizlazi hrabrost da izađemo iz zone komfora i stvorimo nešto odvažno, nešto što oduševljava“, istaknuo je Igor Gudac, chef i član stručnog žirija Stipendija Raise the Bar.
Raise the Bar je strateška platforma Coca-Cole HBC Hrvatska koja od 2019. godine djeluje s ciljem povećanja kvalitete obrazovanja radne snage u ugostiteljstvu i turizmu. Uz konferenciju, projekt obuhvaća besplatnu edukaciju za konobare, bariste i barmene, stipendije za kuhare, slastičare i osoblje za posluživanje te suradnju s regionalnim centrima kompetentnosti.