U posljednjih godinu dana, zaključno s prosincem 2020. godine, skupina kategorija bombona i žvakaćih guma bilježi pad i vrijednosne i količinske prodaje na tržištu Hrvatske s benzinskim postajama (bez diskontera).
Bomboni i žvakaće gume su tzv. impulsne kategorije te je važna prisutnost na velikom broju prodajnih mjesta.
Moderni formati su najvažniji kanal prodaje i oni nose 45% cjelokupne vrijednosne prodaje na tržištu, dok tradicionalni formati nose 40%.
Convenience kanal, koji obuhvaća kioske i trgovine na benzinskim postajama, nosi preostalih 14% vrijednosne prodaje skupine kategorija bombona i žvakaćih guma u cjelokupnoj 2020. godini na ukupnom tržištu Hrvatske s benzinskim postajama (bez diskontera).
Convenience kanal važniji je za prodaju žvakaćih guma nego za vrijednosnu prodaju bombona.
Gledajući ovu skupinu kategorija, bomboni nose više od polovice ukupne vrijednosne prodaje (58%), dok žvakaće gume čine preostalih 42% prodaje.
U posljednjih godinu dana, zaključno s prosincem 2020. godine u kategorijama bombona i žvakaćih guma vodeća tri proizvođača zastupala su 62% vrijednosne prodaje. Abecednim redoslijedom oni su: Haribo, Kraš i Wrigley.
Tekst je izašao u 96. InStore magazinu.