DIDA BOŽA OŽUJAK
DUKAT ČOKOLADNO MLIJEKO

Euromonitor International: Prerađeni sir najviše raste

IZVJEŠĆE ZA HRVATSKU ZA 2020.

inFocus

05.07.2021

Domaći proizvođači snažno zadržavaju svoje mjesto među vodećim kompanijama prema tržišnom udjelu.

Euromonitor International, jedna od vodećih agencija za istraživanje tržišta, pripremila je pregled tržišta sireva u hrvatskoj maloprodaji u 2020. godini. U nastavku donosimo najvažnija zbivanja i projekcije za budućnost.

Maloprodajna vrijednost i količina prodaje sira bilježe određeni rast u 2020. godini, ali prodaja prehrambenih usluga naglo je pala jer su kafići i restorani bili zatvoreni tijekom lockdowna.

Prema podacima Euromonitor Internationala, u 2020. godini vrijednost prodaje porasla je za 3% na 1,6 milijardi kuna, a količinska prodaja porasla je za 1% na 30.900 tona.

Kategorija s najvećim rastom vrijednosti u 2020. godini je prerađeni sir, s rastom prodaje od 4%.

Također, prosječna jedinična cijena raste za 2% u 2020. godini.

Dukat d.d. predvodi vrijednost prodaje sira s udjelom od 36% u 2020. godini. Slijede ga Lidl Hrvatska d.o.o. kd, Vindija d.d., Belje d.d. te Mondelez Zagreb d.o.o.

Predviđa se kako će tijekom sljedećih pet godina sir zabilježiti prosječnu godišnju stopu rasta od 3% prema trenutnoj vrijednosti.

Tekst je izašao u 95. InStore magazinu.