Prema predviđanjima u narednih nekoliko godina očekuje se rast vrijednosti kategorije proizvoda za bebe i djecu.
Euromonitor International, jedna od vodećih agencija za istraživanje tržišta, pripremila je pregled tržišta proizvoda za bebe u hrvatskoj maloprodaji u 2020. godini. U nastavku donosimo najvažnija zbivanja i projekcije za budućnost.
Snažna prodaja maramica za bebe uzrokovana reakcijama potrošača na povećanu potrebu za brigu o higijeni pod utjecajem pandemije COVID-a 19 obilježila je 2020. godinu.
Prema Euromonitor International-u, prodaja specifičnih proizvoda za njegu beba I djece bilježi rast trenutne vrijednosti od 4.5% u 2020. godini i doseže 123 milijuna kuna. Kada je riječ o dječjoj hrani bilježi se rast od 1% i doseže 329 milijuna kuna.
Dakle, prodaja unutar kategorije bilježi rast maloprodajne vrijednosti od 6% u 2020. godini, dok prosječna jedinična cijena ostaje stabilna.
Johnson & Johnson SE d.o.o. zadržava vodeću ulogu na tržištu proizvoda za bebe i djecu s udjelom od 17% u 2020. godini. Slijedi ga Beiersdorf, potom dm-Drogerie Markt d.o.o., Procter & Gamble d.o.o. te Bayer d.o.o.
Kada je riječ o kategoriji dječje hrane Podravka predvodi tržište, slijedi ju Nestle Adriatic d.o.o., Hipp GmBH & Co Vertrieb KG, dm-Drogerie Markt d.o.o. te Vivera d.o.o.
Predviđa se da će se tijekom sljedećih pet godina vrijednost proizvoda za bebe i djecu povećati s trenutne vrijednosti od 4% CAGR da bi 2025. dosegli 151 milijun kuna.
Tekst je izašao u 95. InStore magazinu.