DIDA BOŽA OŽUJAK
DUKAT ČOKOLADNO MLIJEKO

Žitarice za doručak u Hrvatskoj

Izvješće za Hrvatsku iz prosinca 2020.

inFocus

08.03.2021

Pandemija koronavirusa imala je utjecaja na maloprodaju žitarica za doručak tijekom protekle godine, ipak segment toplih žitarica ostvario je rast te se u sljedećih 5 godina predviđa stabilan rast cijele kategorije.

Euromonitor International, jedna od vodećih agencija za istraživanje tržišta pripremila je pregled tržišta žitarica za doručak u hrvatskoj maloprodaji za 2020. godinu. U nastavku donosimo najvažnija zbivanja i projekcije za budućnost.

• COVID-19 imao je negativan učinak na rast maloprodaje žitarica za doručak tijekom 2020. godine jer je pogodnost brzog doručka postala manje važna za potrošače tijekom lock-downa.
• Predviđa se da je prodaja žitarica u maloprodaji narasla za 1% te dosegnula 362 milijuna kuna tijekom 2020. godine, a obujam prodaje u maloprodaji iznosio je 6900 tona.
• Tople žitarice bile su najbolji segment kategorije žitarica tijekom 2020. godine, s rastom trenutačne vrijednosti maloprodaje od 2%.
• Prema projekcijama jedinične cijene, žitarice za doručak porasle su za 2% u 2020. godini.
• Uz širok portfelj robnih marki i značajnu marketinšku potrošnju, Nestlé Adriatic d.o.o. i dalje vodi u kategoriji žitarica za doručak tijekom 2020. godine, s udjelom od 17%.
• Predviđa se da će prodaja žitarica u maloprodaji ostvarivati prosječnu godišnju stopu rasta od 4% s konstantom od 2% te će dosegnuti 435 milijuna kuna do 2025. godine.

Tekst je izašao u 91. InStore magazinu.