FMCG RETAIL SUMMIT 2025
PAPILLON TRADE

Zašto je Superbowl najveći marketinški događaj godine?

ZANIMLJIVOST

Svijet

15.02.2021

Ovogodišnje finale NFL, Nacionalne lige američkog nogometa, čuveni Super Bowl, održan je u gradu Tampi na Floridi u godini pandemije i oštrih restrikcija.

Super Bowl je inače najveći sportski događaj u Americi. TV stanica CBS koja prenosi finale svake godine, uvodi posebne, visoke tarife za sve oglašivače koji se utrkuju u tome da zakupe dio reklamnog prostora prije, tijekom i neposredno poslije prijenosa. Prestiž je osigurati reklamni prostor na ovom, najvažnijem marketinškom događaju, pa se brendovi gotovo utrkuju kako bi osigurali svojih pet minuta.

Smatra se da je Super Bowl jedini događaj na svijetu, za koji su oglašivači spremni platiti i do 5,5 milijuna dolara za jedno emitiranje.

Finale 55. Super Bowl-a ove godine pružilo je priliku da se reklame „politički oboje da bi se poslala poruka o zajedništvu, hrabrosti i ustrajnosti američkog naroda suočenog s prijetnjama pandemije, prenosi CNN.
Smatra se da je Super Bowl jedini događaj na svijetu, za koji su oglašivači spremni platiti i do 5,5 milijuna dolara za jedno emitiranje.

TV auditorij je navikao da na dan Super Bowl-a gleda višesatni sportsko-zabavni program sa sportskim analitičarima, prigodnim muzičkim nastupima, dokumentarnim emisijama i intervjuima s holivudskim zvijezdama u umjetničkom dijelu prijenosa.

Ove godine je borba protiv rasizma bila u fokusu Nacionalne nogometne lige, pa je u popratnom programu nastupila i mlada pjesnikinja Amanda Gorman, Afroamerikanka koja je recitala svoju antirasističku poeziju i na inauguraciji predsjednika Bidena ranije ove godine.

Izvor. represent.rs
Foto: Pixabay

Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.

Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.