Udio internet prodaje u Irskoj porastao je na 5,2% u 2020. godini u odnosu na 2019. kada je ta brojka iznosila 2,7%, pokazuju najnoviji podaci istraživačke kuće Kantar.

Prema podacima od 12 tjedana (do 24. siječnja) oko 12% Iraca je kupovalo putem interneta, što je novi rekord. U ovom periodu stanovnici ove zemlje potrošili su 142,8 milijuna eura na hranu kupljenu na mreži.
Stanovnici Irske, najčešće su posjećivali e-trgovinu njemačkog diskontera Lidl, koja je povećala e-prodaju za 25,6 posto. Lidl u Irskoj već ima tržišni udio od skoro 12%. Sa tržišnim udjelom od 22,1%, SuperValu je povećao e-prodaju za 18,5%, dok je Tesco (21,9% tržišnog udjela) povećao online promet za 16,5%.
Vodeći trgovac Dunnes Stores (22,6% tržišnog udjela) imao je najmanje uspjeha od navedenih lanaca, jer je u tom periodu povećao svoj promet za 11,3%.
foto: Pixabay
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.