"The Private Label Partnership: Now and Future” tema je okruglog stola koji organizira PLMA, 17. i 18. fvelajče. Na konferenciji će biti riječi o lancu snabdijevanja, internet trgovini, cyber sigurnosti, kao i o ponašanju potrošača.

Prvi dan konferencije otvara Maria Bogdanova, Senior Research Analyst u Euromonitoru, osvrtom na trenutnu situaciju na tržištu maloprodaje. Utjecajem generacije Z kao najnovije generacije potrošača na tržištu bavit će se u svojoj prezentaciji Richard Cope iz Mintela.
Chuck Brooks, jedan od vodećih savjetnika za cyber sigurnost, identificirat će nove prijetnje i ključne mjere sigurnosti za maloprodaju i dobavljače. PLMA će predstaviti industrijski panel proizvođača i trgovaca na malo, prikazujući probleme s kojima se suočavaju, kao i preporuke za njihovo rješavanje.
Program drugog dana konferencije bit će u potpunosti posvećen istraživanju maloprodaje danas i u budućnosti. U organizaciji Institute for Grocery Distribution, serija pojedinačnih predavanja fokusirat će se na ubrzani rast e-trgovine i njen utjecaj na privatnu marku, prikazujući ranjivosti i snage u maloprodajnom lancu snabdijevanja i važnost održivosti.
Također, bit će predstavljeni slučajevi najbolje prakse maloprodaje u Velikoj Britaniji u sektoru nabave, razvoju proizvoda i marketinga privatne robne marke.
Više informacija o samom događaju možete da pronađete ovdje.
izvor, foto: PLMA
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.