FMCG RETAIL SUMMIT 2025
PAPILLON TRADE

YouTube platio autorima 30 milijardi dolara u posljednje 3 godine

Svijet

09.02.2021

YouTube je isplatio više od 30 milijardi dolara stvaraocima, umjetnicima i medijskim organizacijama tokom posljednje tri godine, navodi se u novom pismu koje je objavila izvršna direktorica ove firme

U prvom pismu direktorice iz 2021. godine, navodi se da je broj novih kanala koji su se pridružili partnerskom programu kompanije, koji omogućava kreatorima da zarađuju od oglašavanja, više nego udvostručio 2020. godine.

YouTube je također doprinjeo oko 16 milijardi dolara američkom BDP-u 2019. godine, a to predstavlja ekvivalent od 345,000 poslova s punim radnim vremenom. Pismo se također fokusira na posao koji YouTube-ov tim još uvijek ima pred sobom. Uglavnom, transparentnost, posebno kada se radi o blokiranju sadržaja i drugim problemima, s kojima se autori sadržaja sreću. U pismu se navodi da YouTube želi bolje komunicirati o promjenama kako bi izbjegao štrajkove na kanalu. Poslije tri štrajka u roku od 90 dana, kanal se ukida.

Rukovoditelji YouTube-a suočeni su i sa sve većim pritiskom da učine bolji posao moderiranjem stranice i sprječavanjem širenja dezinformacija. YouTube sada fokus preusmjerava na dezinformacije o cijepljenju.

Još jedan zanimljiv dio pisma bio je fokus na regulaciji. Nedavna vruća tema u krugovima tehničke politike je reforma Odeljka 230, koja efikasno omogućava platformama društvenih medija poput YouTube-a, Facebook-a i Twitter-a da rade bez odgovornosti za sadržaj koji ljudi objavljuju. Ovo je naravno važna tema o kojoj će se tek pričati.

izvor: pcpress/Nemanja Momčilović
foto: Pixabay

Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.

Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.