Ocado Zoom, usluga brze dostave namirnica u vlasništvu britanske online prodavaonice Ocado Retail, pokrenula je pilot projekt za korištenje električnih bicikala i električnih vozila, kao dio cilja da do 2035. godine dostignu nultu emisiju štetnih plinova, priopćeno je iz kompanije u utorak.

Tijekom pandemije COVID-19, kompanija je zabilježila rast prihoda u četvrtom tromjesečju od 35%, pošto je popularnost kupovine prehrambenih proizvoda online stalno rasla.
Podatci iz industrije pokazuju da se udio online prodaje prehrambenih proizvoda udvostručio sa 7% prije krize na oko 14%.
Novi pilot projekt podružnice Ocado Zoom započet je 28. siječnja, u predgrađu Acton, u zapadnom Londonu. Iz kompanije ističu da su prve reakcije potrošača bile „veoma pozitivne“. Iz Ocada su priopćili da svaka isporuka u vozilima s nultom emisijom štetnih plinova, zamjenjuje potrebu za korišctenjem benzinskog kombija, automobila ili mopeda.
Usluga Ocado Zoom, pokrenuta 2019. godine, omogućava kupcima birati između 10 000 proizvoda, uključujući svježu hranu, pekarske proizvode, zamrznute proizvode i proizvode za domaćinstvo.
Kupci mogu izaberati žele li isporuku što je prije moguće ili kasnije istog dana. Prosječno vrijeme isporuke je 40 minuta. Minimalna potrošnja za narudžbu je 15 funti, a isporuka obično košta 2,99 funti.
izvor: esmmagazine
foto: Ocado
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.