Nizozemski maloprodajni lanac Albert Heijn povećao je svoj tržišni udio na zavidnih 35 posto u 2020., prije svega kao rezultat dobro uspostavljene mreže za dostavu hrane na kućnu adresu, navodi se u novom izvještaju istraživačke agencije Nielsen.

Zanimljiva je činjenica da su, tijekom većine prošle godine, mnoge njihove prodavaonice u studentskim domovima, na željezničkim stanicama i prodavaonice u gradskim centrima bile privremeno zatvorene. Iako su posjete kupaca u fizičkim prodavaonicama znatno smanjene, prodaja na e-trgovini ah.nl je s druge strane, „eksplodirala“.
Predstavljajući rezultate, Marit van Egmond, izvršna direktorica maloprodaje AH rekla je: Nikada nećemo zaboraviti 2020. godinu. Više nego ikad ranije dobili smo potvrdu koliko su supermarketi važni za svakodnevni život, pa smo zaista pokušali kupcima olakšati pristup hrani.
Albert Heijn je u 2020. također osigurao privremenu dostavu tijekom tjedna i uslugu AH Compact, besplatnu dostavu za manja domaćinstva, koju ove godine žele proširiti i na neke druge gradove, ne samo na Amsterdam.
Tržišni udio Albert Heijna u Nizozemskoj prati Jumbo (21,5%), a zatim slijede dva njemačka trgovačka lanca Lidl (10,7%) i Aldi (6,5%).
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.