Američke trgovine povećale su prodaju za 8,3 posto u studenom i prosincu, usprkos pandemiji koronavirusa. Izvještaj Nacionalne maloprodajne federacije (NRF) iznenadio je analitičare koji su očekivali lošiji rezultat zbog zdravstvene krize.

Prihod od prodaje, dostigao je 789,4 milijarde dolara. Internetska prodaja porasla je za 23% na 209 milijardi dolara.
Usprkos velikim izazovima, rastu broja zaraženih koronavirusom, povećanoj političkoj i ekonomskoj neizvjesnosti, potrošači su kupili poklone koji podižu raspoloženje obitelji i prijateljima i pružaju osećaj normalnosti, rekao je Matthew Shay, predsednik NRF-a.
Istovremeno je izrazio uvjerenje da će dodatni poticaji za ekonomiju i pomoć stanovništvu, koje je najavio novoizabrani predsjednik Joe Biden, pokrenuti ekonomski rast.
Prema ocjenama analitičara, potrošači su imali na raspolaganju više novca, jer su savezne vlasti povećale pomoć nezaposlenima, a Amerikanci su dobili 1.200 dolara direktne pomoći. Kako su putovanja i druženja bila svedena na minimum ili uopće nisu postojala, potrošači su mogli uštediti više novca nego obično.
Prehrambene prodavaonice povećale su blagdansku prodaju za 9,6 posto, prodavaonice sportske opreme za 15,2 posto, prodavaonice kozmetike i osobne njege za 5,4 posto, a prodavaonice elektronike i kućnih aparata za 14,4 posto. Ipak, prodavaonice odjeće, pretrpjele su pad od 14,9%, podaci su NRF-a.
izvor: Reuters
foto: pixabay
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora