FMCG RETAIL SUMMIT 2025
PAPILLON TRADE

PepsiCo udvostručio cilj smanjenja utjecaja na klimatske promjene

Svijet

18.01.2021

Kompanija PepsiCo objavila je svoje planove o udvostručenju svog znanstveno zasnovanog klimatskog cilja, a koji se odnosi na apsolutno smanjenje emisija plinova za više od 40% do 2030. godine u okviru svog lanca vrijednosti. Kompanija se također, obavezala da će postići nultu emisiju štetnih plinova do 2040. godine, što je desetljeće ranije nego što je predviđeno Pariškim sporazumom.

PepsiCo planira smanjiti apsolutne emisije plinova staklenika u okviru svojih direktnih operacija za 75%, dok u okviru indirektnih operacija za 40% do 2030. godine (u odnosu na 2015. godinu). Očekuje se da će ova akcija rezultirati smanjenjem više od 26 milijuna tona emisija plinova staklenika što predstavlja ekvivalent povlačenju više od pet milijuna automobila iz upotrebe u jednoj godini.

Utjecaji koje svi imamo na klimatske promjene postaju sve nepovoljniji i zato moramo pokrenuti hitne sistemske promjene neophodne za njihovo rješavanje, izjavio je predsjednik i izvršni direktor PepsiCo-a Ramon Laguarta i dodao: Plan koji provodimo je srž našeg poslovanja kao globalnog lidera u proizvodnji hrane i pića i pokretač je PepsiCo puta koje treba doprinijeti postizanju pozitivnih utjecaja na planetu i ljude. Naš ambiciozni cilj vodit će nas izazovnim, ali odlučnim putem naprijed - jednostavno ne postoji druga opcija osim akcije koja se pokreće odmah.

U Europi je PepsiCo već smanjio ukupne emisije plinova za 6% od 2015. godine, u skladu s globalnim smanjenjem. Novi sveobuhvatni plan smanjenja emisije plinova fokusirat će se na prioritetna područja kao što su poljoprivreda, ambalaža, distribucija i poslovne operacije.

Pored utjecaja na klimatske promjene koji ima u lancu vrijednosti, PepsiCo je dio više partnerstva čiji je cilj poticanje djelovanja na klimatske promjene, uključujući inicijativu One Trillion Trees, RE100 i The Climate Group RE100 i We Are Still In.

PepsiCo najava usklađena je s Poveljom postizanja poslovne ambicije koja se odnosi na ograničenje zagrijavanja na 1,5 °C i odobrena je od strane inicijative Science Based Targets kao najambiciozniji pothvat u okviru njihovog procesa.

Čestitamo kompaniji PepsiCo na postavljanju cilja smanjenja emisija štetnih utjecaja u skladu s ograničenjem zagrijavanja na 1,5 °C, kao najambicioznijim ciljem Pariškog sporazuma, izjavio je Nate Aden, viši suradnik u Svjetskom institutu za resurse, jedan od partnera Science Based Targets inicijative i dodao: Kompanije moraju odigrati vitalnu ulogu u smanjenju globalnih emisija štetnih plinova i ohrabrujuće je vidjeti kako glavni igrači, poput kompanije PepsiCo, poduzimaju ambiciozne akcije.

Izvor: InStore
Foto: PepsiCo

Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.

Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.