Barilla je u četvrtak rekla da je kupila većinski udio u britanskom Pasta Evangelists, ponovno ulazeći na tržište svježe tjestenine i pojačavajući svoju digitalnu ponudu u vrijeme kada pandemija pokreće potražnju za kućnim isporukama hrane i pića.

Tvrtke nisu otkrile financijske detalje posla, ali dva izvora bliska tom pitanju rekla su da će Barilla platiti oko 40 milijuna funti.
Pasta Evangelists, koja je osnovana 2016. godine, isporučuje kutije svježe tjestenine izravno klijentima širom Britanije.
Prodaje na svojoj web stranici, ali također distribuira tjesteninu i umake putem Ocadoa, Amazona, Marks & Spencera i u fizičkoj prodavaonici u Harrods Food Hallu. Prošle je godine prodaja porasla više od 300%, nadmašivši milijun porcija tjestenine, rekla je Barilla u priopćenju.
Barilla je rekla da će u Londonu stvoriti i digitalno čvorište koje će raditi na integrirani način sa sjedištem u Parmi prenosi Reuters.
Obiteljska Barilla prestala je proizvoditi svježu tjesteninu 1998. godine kako bi se usredotočila na suhu tjesteninu.
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.