FMCG RETAIL SUMMIT 2025
PAPILLON TRADE

Njemačka: HelloFresh se širi i na japansko tržište

POSLOVANJE

Svijet

12.01.2021

Strani mediji prenose da kompanija HelloFresh priprema širenje poslovanja i na Japan, kao i da su već u potrazi za novim generalnim direktorom

Iz HelloFresha procjenjuju da će tijekom narednih pet do sedam godina, prodaja porasti sa 3,6 na 10 milijardi eura, pa je berlinska kompanija pripremila ambiciozno širenje poslovanja i na inozemna tržišta.

Tijekom pandemije koronavirusa, HelloFresh je zabilježio odlične poslovne rezultate, jer su kupci širom svijeta koristili usluge dostave hrane na kućnu adresu. Pored toga, akvizicije manjih konkurenata u SAD-u doprinjele su također stabilnom poslovanju. Do 2025. kompanija planira povećati opseg dostavnih obroka (predmeta) s 500 na 2000.

HelloFresh je aktivan u Velikoj Britaniji, Njemačkoj, Austriji, Švicarskoj, Nizozemskoj, Belgiji, Luksemburgu, Švedskoj, Francuskoj, Australiji, Novom Zelandu, Kanadi, Danskoj, a uskoro i u Japanu.

Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.

Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.