Najveći trgovački lanac supermarketa u Uzbekistanu, Makro, otvorio je 10 novih prodavaonica u zemlji, povodom svoje desetogodišnjice poslovanja.

S ovim otvaranjima, koja su se odigrala ili u glavnom gradu Taškentu ili oko njega, prodavač posjeduje 86 prodavaonica u svojoj maloprodajnoj mreži.
Ponosni smo na činjenicu da smo pioniri u modernoj maloprodaji hrane u Uzbekistanu, među najvećom nacijom u Centralnoj Aziji. Makro svakog dana otvara vrata kupcima koji prvi put uživaju u modernom maloprodajnom iskustvu. Naša misija je da stvorimo supermarket za Uzbekistance svih društvenih slojeva i pridobijemo njihovu lojalnost kombinacijom raznolikosti, kvalitete i pristupačnosti robe koju nudimo, izjavio je izvršni direktor kompanije Makro Roman Sayfulin.
Ranije ove godine, Makro je lansirao i novu platformu za e-trgovinu, prilagođavajući se novoj tržišnoj stvarnosti koju je donijela pandemija COVID-19.
Trgovac se sada može pohvaliti prodavaonicama širom Uzbekistana, kako u Taškentu, tako i u 23 druga grada, s tim što zemlja doživljava ubrzan rast potrošačkog tržišta uslijed porasta prihoda i povećane urbanizacije.
Povodom svoje desete godišnjice, Makro je kupcima također ponudio popust od 10% na kupovinu na svoj rođendan (11. prosinac), dok su djeci koja su također tog dana slavila rođendan, uručeni posebni paketi.
Kada je riječ o budućnosti Makroa, Sayfulin je dodao: Naša kompanija je stara samo 10 godina. To još nije ni tinejdžer. Moramo još mnogo toga naučiti, ali kao i svaki desetogodišnjak, naš potencijal je neograničen.
Izvor: www.esmmagazine.com
Foto: LinkedIn Makro
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.