Karlovačko pivo, omiljeni brend kompanije HEINEKEN Hrvatska, svojom novom oglašivačkom pričom, koja je dio kampanje „Među svojima“, slavi prijateljstvo kao jedan od najvažnijih međuljudskih odnosa.
U iznimno izazovno vrijeme u kojem živimo, međusobna je podrška najvažnija. Ideja koja stoji iza kampanje je da, uz obiteljske, prijateljske odnose treba posebno njegovati.
Jesu li pandemija, lockdown i distanciranost promijenili odnos prema prijateljima? Jesu li odnosi postali otvoreniji i što je to o čemu se priča među prijateljima? Karlovačko i IPSOS – Globalna agencija za istraživanje tržišta, potražili su odgovore na ta pitanja istraživanjem provedenim u studenom i prosincu ove godine, na 400 punoljetnih muških ispitanika.
Više od polovice ispitanika (54%) u dobi je od 35 do 54 godine, a 49% ih je fakultetski obrazovano.
Muškarci u većini slučajeva (62%) bliskim prijateljima smatraju jednu do tri osobe, pri čemu su to ipak češće muškarci (53%), ali nešto manje od polovice ispitanika ima i bliske ženske prijatelje (42%). Prijatelje stječu tijekom cijelog života (40%), tek 28% ispitanika ima uglavnom prijatelje iz djetinjstva.
Iznimno zanimljivo je da se čak 85% muškaraca izjasnilo da vjeruje u muško-ženska prijateljstva.
Pandemija je, naravno utjecala na druženja koja su se dosta prorijedila i mnogi su se izjasnili da bi se rado češće družili (65%). Pritom, teme razgovora za vrijeme druženja redom su posao (78%), prepričavanje zajedničkih iskustava (69%), događaji u svijetu (66%) te obitelj (65%).
Oko mjesečnih primanja 15% ispitanika nije u potpunosti iskreno, a 30% nikad ne dijeli informacije o tome s prijateljima.
Teme kojih bi se rado dotakli ili koje bi radije izbjegli su jako individualne. Većina se ispitanika izjasnila da se s prijateljima ponekad savjetuju o poslovnim prilikama (53%) i o zdravlju (56%), a rjeđe o ljubavnim problemima. Kad razgovaraju o seksu, što nije često, o tome razgovaraju otvoreno (51%) no, neke detalje ipak zadrže za sebe. Također, osjećaj tuge i potištenosti većina muškaraca dijeli isključivo s bliskim osobama iz obitelji (34%), a 29% te emocije rješavaju sami.
Naravno, najčešća i najdraža je vrsta druženja ona „na pivu“ (60%).
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.