DR OETKER STUDENI
KERMAN

Čak 85% muškaraca vjeruje u muško – ženska prijateljstva, a sa svima se najradije druže „na pivu“

Promo

15.12.2020

Karlovačko pivo, omiljeni brend kompanije HEINEKEN Hrvatska, svojom novom oglašivačkom pričom, koja je dio kampanje „Među svojima“, slavi prijateljstvo kao jedan od najvažnijih međuljudskih odnosa.

U iznimno izazovno vrijeme u kojem živimo, međusobna je podrška najvažnija. Ideja koja stoji iza kampanje je da, uz obiteljske, prijateljske odnose treba posebno njegovati.

Jesu li pandemija, lockdown i distanciranost promijenili odnos prema prijateljima? Jesu li odnosi postali otvoreniji i što je to o čemu se priča među prijateljima? Karlovačko i IPSOS – Globalna agencija za istraživanje tržišta, potražili su odgovore na ta pitanja istraživanjem provedenim u studenom i prosincu ove godine, na 400 punoljetnih muških ispitanika.

Više od polovice ispitanika (54%) u dobi je od 35 do 54 godine, a 49% ih je fakultetski obrazovano.

Muškarci u većini slučajeva (62%) bliskim prijateljima smatraju jednu do tri osobe, pri čemu su to ipak češće muškarci (53%), ali nešto manje od polovice ispitanika ima i bliske ženske prijatelje (42%). Prijatelje stječu tijekom cijelog života (40%), tek 28% ispitanika ima uglavnom prijatelje iz djetinjstva.

Iznimno zanimljivo je da se čak 85% muškaraca izjasnilo da vjeruje u muško-ženska prijateljstva.

Pandemija je, naravno utjecala na druženja koja su se dosta prorijedila i mnogi su se izjasnili da bi se rado češće družili (65%). Pritom, teme razgovora za vrijeme druženja redom su posao (78%), prepričavanje zajedničkih iskustava (69%), događaji u svijetu (66%) te obitelj (65%).

Oko mjesečnih primanja 15% ispitanika nije u potpunosti iskreno, a 30% nikad ne dijeli informacije o tome s prijateljima.

Teme kojih bi se rado dotakli ili koje bi radije izbjegli su jako individualne. Većina se ispitanika izjasnila da se s prijateljima ponekad savjetuju o poslovnim prilikama (53%) i o zdravlju (56%), a rjeđe o ljubavnim problemima. Kad razgovaraju o seksu, što nije često, o tome razgovaraju otvoreno (51%) no, neke detalje ipak zadrže za sebe. Također, osjećaj tuge i potištenosti većina muškaraca dijeli isključivo s bliskim osobama iz obitelji (34%), a 29% te emocije rješavaju sami.

Naravno, najčešća i najdraža je vrsta druženja ona „na pivu“ (60%).

Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.

Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.