Unutar industrije hrane, tjestenine su 7. kategorija po udjelu ostvarenih XRP-a.
O AdScanneru
AdScanner je razvio vlastite AI i big data algoritme koji omogućuju razvoj i implementaciju novih marketinških i data rješenja. Rješenja Adscannera danas koristi više od 50 klijenta u 5 EU država a klijenti su oglašivači, regulatorna tijela, TV kuće, medijske agencije i Telekom operatori. Primjena rješenja je široka: od sinkronizacije TV i digitalnog oglašavanja, optimizacije programski shema pa do povećanja efikasnosti marketinških kampanja u realnom vremenu.
AdScanner istraživanja gledanosti kontinuirano provodi na panelu od 900 kućanstva koji predstavljaju 720 000 Pay TV kućanstva u Hrvatskoj. Istraživanje se temelji na jedinstvenom algoritmu za prepoznavanje komercijalnog televizijskog sadržaja (HTV1, HTV2, Nova TV, Doma TV, RTL, RTL2, RTL Kockica, CMC, SPTV).
XRP (Exact Rating Point) je AdScannerova inačica GRP-a (Gross Rating Point). Pri kalkulaciji XRP-a uzima se u obzir stvarna duljina trajanja spota, u sekundama, za razliku od kalkulacije GRP-a gdje se spotu dodjeljuje gledanost minute u kojoj je počeo, neovisno o dužini trajanja spot
Razdoblje: 1. svibnja – 31. srpnja 2020.
U razdoblju od 1. 5. do 31. 7. 2020. industrije s najviše ostvarenih XRP-a su: trgovački lanci (25%) i vladine i nevladine organizacije (11%), dok se industrija hrane nalazi na 5. mjestu po udjelu ostvarenih XRP-a.
Unutar industrije hrane, tjestenine su 7. kategorija po udjelu ostvarenih XRP-a (5%), dok se na prvome mjestu nalaze čokolade (17%).
Unutar kategorije tjestenina u navedenom razdoblju oglašavala su se dva oglašivača. Veći udio XRP-a ostvarilo je Naše klasje oglašavajući brand Aurelia (66%), dok je manji udio XRP-a ostvarila Barilla oglašavajući brand Barilla (34%).
Tekst je izašao u 88. InStore magazinu.