Grupa Podravka u prvih je devet mjeseci ove godine unatoč otežanim uvjetima poslovanja, ostvarila rast neto dobiti za 8,1 posto te rast prihoda od prodaje za 2,8 posto, objavljeno je u četvrtak iz te kompanije.
Neto dobit grupe za prvih devet mjeseci ove godine iznosila je 210,1 milijun kuna, što je rast od 8,1 posto u odnosu na isto razdoblje lani.
Rast prodaje organskog asortimana uz istovremenu kontrolu operativnih troškova rezultiralo je rastom profitabilnosti, navodi se.
"Unatoč brojnim negativnim utjecajima na poslovanje, među kojima posebno možemo istaknuti negativne tečajne razlike, rast cijena sirovina i materijala, slabiju turističku sezonu te brojne druge, uspjeli smo brzom transformacijom poslovanja odgovoriti na razne izazove te ostvariti rezultate na koje svi zajedno možemo i moramo biti ponosni", istaknuo je predsjednik Uprave Podravke Marin Pucar.
Prihodi od prodaje Grupe u prvih su devet mjeseci prema istom razdoblju lani porasli za 90,1 milijun kuna ili 2,8 posto te su iznosili 3,3 milijarde kuna. Na kretanje prihoda od prodaje, kako se navodi, utjecao je rast oba poslovna segmenta: prehrani i farmaceutici.
Segment prehrane ostvario je 2,6 milijardi kuna prihoda od prodaje, što je rast od 69,4 milijuna kuna u odnosu na prethodnu godinu.
Farmaceutika je ostvarila 708,9 milijuna kuna prihoda od prodaje što predstavlja rast od 20,7 milijuna kuna.
Grupa Podravka je unatoč brojnim negativnim utjecajima bolesti covid-19 na poslovanje (rast cijena sirovina i ambalaže, utjecaj tečajnih razlika, rast cijena usluga prijevoza te otežani uvjeti isporuke proizvoda, slabija turistička sezona te izraženija kompleksnost poslovanja u gastro segmentu i sl.) uspjela sačuvati i nastaviti s pozitivnim trendovima poslovanja u odnosu na prethodno usporedno razdoblje, što još jednom potvrđuje činjenicu o sposobnosti kompanije za prilagodbom poslovanja i u ovakvim nepredviđenim, izvanrednim situacijama, istaknuli su iz Podravke.
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.