Tvrtka Enna Fruit pokrenula je akciju Mjesec domaće jabuke, s ciljem povećanja prodaje domaćih jabuka sorti Zlatni delišes i Gala, tijekom koje se te sorte u uključenim trgovačkim lancima mogu kupiti po promotivnim cijenama.
Za sada su uključeni Konzum, NTL i Spar, no očekuju se i drugi trgovački lanci, priopćila je u utorak Enna Fruit.
"Pokrenuli smo akciju kojom želimo promovirati domaću proizvodnju, s obzirom na trenutne okolnosti na tržištu jabuka te njihov pojačani uvoz sa susjednih tržišta. Vjerujemo da će kupci prepoznati važnost podupiranja domaćeg proizvoda, te da ćemo kroz ovu akciju u listopadu uspjeti značajno povećati prodaju sorti jabuka domaćih proizvođača", ističu u Enna Fruitu.
Iznose da se berba jabuka u Hrvatskoj ove godine odvija u izuzetno povoljnim vremenskim prilikama, no kako procjene govore da će urod biti na razini 55.000 tona, što je manje nego prošle godine kada je proizvodnja bila 68.352 tone.
"Otkupljivači i proizvođači zadovoljni su iznimno dobrom kvalitetom ovogodišnjeg uroda, a opskrba tržišta je dobra i krenula je već u kolovozu kada je na tržište stigla prva rana sorta Gala jabuke. Ipak, uvoz jabuka lošije kvalitete i s razmjerno nižim cijenama narušava stabilnost tržišta", kaže se u priopćenju.
U Hrvatskoj, kako se dodaje, postoji više od 7.000 sorti jabuka. Neke od najpoznatijih i najzastupljenijih su idared, golden delišes, golden spur, jonagold, gala, granny smith, braeburn, fuji, i druge prenosi Hina.
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.