DR OETKER STUDENI
KERMAN

SPAR Hrvatska i Nova TV najavili početak projekta „Startaj Hrvatska“

DOP

15.09.2020

Svečanim otvorenjem posebnih „plavih polica“ u odabranim SPAR supermarketima i svim INTERSPAR hipermarketima započeo je veliki medijski projekt „Startaj Hrvatska“. Projekt su pokrenuli SPAR Hrvatska i Nova TV.

Mali hrvatski poduzetnici i start upovi će putem jedinstvenog TV formata gledateljima Nove TV ispričati svoju poduzetničku priču o proizvodima koji će se moći kupiti u SPAR trgovinama.

Njihovi su proizvodi izloženi u posebnim „plavim policama“ u SPAR supermarketima i INTERSPAR hipermarketima na 51 lokaciji diljem Hrvatske. Za sudjelovanje u projektu prijavilo se više stotina malih poduzetnika i start upova, a gledatelji Nove TV i kupci SPAR-a imaju priliku upoznati priče i proizvode osam najboljih kandidata.

Batela, Zorina mast, Superheraw, Shapello, Jaggety, Ghee, Spara i Špajz proizvodi su koji će putem ovog jedinstvenog projekta pokušati doći do povjerenja kupaca SPAR-a.

Diana Prpić iz Karlovca sa svojim BIO slatkim namazom od batata „Batela“ kaže da uživanje u slatkom nikad nije bilo „bezgrešnije“. Tijana Božović Galjanić poručuje iz Opatije da su njene „Superheraw“ organske, vege pločice namijenjene svim superherojima i onima koji će se tako osjećati nakon što konzumiraju ovaj ukusan i hranjiv proizvod. Iz Klisa dolaze Ivana Perić i Dejana Miletić, koje će ljubitelje finih kolača sigurno osvojiti svojim „Spara“ trajnim kolačem (nije greška) s domaćim maslinovim uljem i ručno sjeckanim suhim voćem i orašastim plodovima.

Mirise bakine kuhinje donijet će Martina Završki iz Darde, sa svojim svježe pripremljenim „Špajz juhicama“, koje jednostavno „vraćaju u život“. Tu je također i začin naših baka koji se krije pod brendom „Jaggety“ Zagrepčanke Jasne Karavanić, spravljen isključivo od domaćeg, zdravog povrća koji se minimalno prerađuje kako bi se zadržala sva nutritivna svojstva i okusi.

Da ghee maslac zaista opravdava status božanskog nektara, uvjereni su Berna Storjak i Donat Rupčić koji u Zagrebu pod brendom „Ghee“ izrađuju ukusan pročišćeni maslac koji se dobiva pažljivom obradom mlijeka, a pogodan je za sve one koji su alergični na mliječne proizvode ili osjetljivi na gluten.
Na plavoj polici SPAR trgovina kupci će moći pronaći i „Zorinu mast“ iz domaće, tradicionalne proizvodnje Gorana Čipčića iz Dugopolja koja se pokazala uspješnom u tretiranju nadražene kože. Kućni ljubimci, ali i njihovi vlasnici, napokon će moći uživati u blagodatima potpuno prirodne kozmetike za dlakave ljubimce, „Shapello“, koju je osmislila Mary Novosel iz Kloštar Ivanića.

Ovih osam poduzetnika i start upova te osam proizvoda putem projekta „Startaj Hrvatska“ dobilo je jedinstvenu priliku plasirati svoje proizvode na hrvatsko tržište, a samo jedan od njih postat će HIT proizvod 2020., o čemu će u konačnici odlučiti kupci SPAR-a koji kupnjom proizvoda mogu podržati svoj omiljeni proizvod.

Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.

Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.