Uoči Svjetskog dana kave, 1. listopada, Julius Meinl pokrenuo je inicijativu čiji je cilj borba protiv nepismenosti
Poražavajuća je činjenica da je danas čak 14% svjetskog stanovništva nepismeno, a na vrhuncu krize izazvane Covid-19 virusom čak 1,6 milijardi djece u svijetu nije imalo pristup obrazovanju.
Kao dio trajne misije da učini svijet boljim, Julius Meinl udružio je snage s neprofitnom organizacijom Worldreader, čiji je cilj borba protiv nepismenosti te pozivaju ljubitelje kave da ponovno otkriju snagu riječi putem društvenih mreža 1. listopada, na Svjetski dan kave.
Sve što treba učiniti je na njihovom Facebooku ili Instagramu screenshotati jednu od virtualnih Julius Meinl šalica, napisati inspirativni poziv na kavu i podijeliti u svoj story tagirajući @juliusmeinlofficial i osobu koju pozivate. Svaka pozivnica zapravo je donacija za pomoć, jer će Julius Meinl za svaku fotografiju označenu njihovim tagom donirati jedan euro Worldreaderu.
„Naš je cilj povećati pismenost i omogućiti da sva djeca imaju pristup obrazovanju, a ovom akcijom želimo pokazati da snaga riječi, doista, može promijeniti nečiji život. Cilj koji smo postavili nikada nije bio važniji, jer se suočavamo s učincima globalne pandemije na svjetski obrazovni sustav“, rekao je Colin McElwee, suosnivač i direktor Worldreadera.
Tijekom globalne pandemije, koja je iz temelja promijenila svijet, upravo su nam riječi i komunikacija pomogli da ostanemo povezani s ljudima. Ali snaga riječi daleko nadilazi iskustvo posljednjih mjeseci; pismenost nije samo oblik kreativnog izražavanja, već nas ona može izvući iz siromaštva, smanjiti nejednakost među ljudima i omogućiti prosperitet.
Christina Meinl, voditeljica inovacija u Julius Meinl Coffee Group i globalna predsjednica Specialty Coffee Association poručila je:
„Posljednjih sedam godina potičemo ljude da se povežu na Svjetski dan kave. Svijet se promijenio i važnost održavanja kontakta s ljudima danas je najvažnija. Stoga i ove godine, zajedno s Worldreaderom, želimo potaknuti ljude da ponovno otkriju snagu riječi. Pozovite prijatelja na šalicu kave i pridružite nam se u borbi protiv nepismenosti!“.
Za više informacija posjetite Julius Meinl Facebook stranicu i Instagram profil.
Pratite objave na društvenim mrežama uz hashtagove #WorldCoffeeDay i #PoetryForChange.
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.