DR OETKER STUDENI
KERMAN

SAD: Burger King ulaže 400 milijuna dolara u oglašavanje i redizajn restorana

Svijet

11.10.2022

Burger King je desetljećima bio drugi po prodaji u SAD-u, odmah iza lanca brze hrane McDonald's, no 2020. pao je na treće mjesto, iza Wendy'sa.

Div sendviča Chick-fil-A također je nadmašio poznati lanac restorana brze hrane, s četiri puta većom godišnjom prodajom od tipične Burger King prodajno mjesto, prnavodi tvrtka za istraživanje tržišta Technimic.

Prema riječima izvršnog direktora Burger Kinga Josea Cila, u posljednjih nekoliko godina napravljeno je nekoliko pogrešnih koraka, a sada menadžment radi određene promjene. Korporacija Restaurant Brands objavila je da tvrtka pokušava promijeniti smjer poslovanja, postavljajući novu upravu i izdvajajući 400 milijuna dolara za oglašavanje i preuređenje svega - od dizajna restorana do načina izrade hamburgera, piše The Wall Street Journal. Rukovoditelji su izjavili da su prekomplicirani jelovnici, spor rad i zastarjeli restorani naštetili ugledu restorana Burger King.

Burger King jedan je od najvažnijih restorana u portfelju Restaurant Brands. Očekuje se da će lanac restorana u 2021. godini ostvariti promet od 23,5 milijardi dolara, a sa svojih 7100 lokacija u SAD-u tvrtka čini oko 28 posto ukupnog prihoda korporacije sa sjedištem u Torontu.

Podsjetimo se da je krajem 2021. usporediva prodaja Burger Kinga — mjera koju industrija koristi za procjenu prodaje u postojećim trgovinama — počela opadati. Lokacije tvrtke u SAD-u završile su godinu s prodajom od 10 milijardi dolara, manje od prodaje Wendy'sa, unatoč tome što Burger King ima 1200 lokacija više od svog rivala.

Izvor: biznis.rs

Fotografija: Burger King