Novi webinar u organizaciji Vision Compliancea
Datum održavanja: 28. listopada 2022. (petak)
Termin održavanja: od 10:00 do 12:00 sati, ONLINE
Cijena: 331,81 EUR | 2.500,00 kn + PDV, svaki sljedeći polaznik dodatnih -20%
Cijena uključuje: radne materijale i pravo na 1 sat konzultacija sa specijaliziranim pravnim konzultantom (redovna cijena za 1 sat konzultacija je 106,18 EUR | 800,00 kn + PDV).
O edukaciji:
Nepoštena poslovna praksa u oglašavanju lijekova i medicinskih proizvoda
Jeste li znali da postoje zakonska pravila koja reguliraju osmišljanje i provođenje reklamnih kampanji i oglašavanja, posebice u odnosu na lijekove i medicinske proizvode?
Na razini cijele EU postoji područje unutar prava potrošača koje definira i regulira tzv. nepoštenu poslovnu praksu. Ne radi se o subjektivnom opisu ili dojmu poslovne prakse kao nepoštene, već je to zakonski termin za prakse koje se smatraju prekršajem sukladno Zakonu o zaštiti potrošača.
Korištenjem određenih termina, pogrešnim vizualima i nedovoljnim infromacijama možete zavarati potrošača, što je prekršaj. Regulativa u tom pogledu obuhvaća i korištenje utjecajnih osoba (tzv. influencera) za promociju, kao i objavljianje recenzija.
Nadzor and provođenjem odredbi Zakona o zaštiti potrošača provodi tržišna inspekcija, a koja povodom uvođenja eura provodi pojačane inspekcijske nadzore od 5. rujna 2022.
Iz tog razloga bitno je da su svi vidovi poslovanja u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, posebice s obzirom na nova pravila od svibnja, koja se odražavaju na marketing i prodaju.
Sakupili smo najčešća pitanja i izazove i iznosimo odgovore i savjete, tijekom edukacije odgovaratmo na pitanja, a nakon edukacije imate pravo na 1 sat konzultacija sa specijaliziranim pravnim konzultantom (redovna cijena za 1 sat konzultacija je 106,18 EUR | 800,00 kn + PDV). Edukaciju održavaju pravnici s višegodišnjim iskustvom u radu s inspekcijom, sudovima i sa poduzetnicima.
Što ćete saznati na webinaru:
• Što je to nepoštena poslovna praksa u oglašavanju
• Koje su prakse prekršajno kažnjive
• Kako se u oglašavanju mogu napraviti greške
• Kako se oglašavati prema zdravstvenim radnicima
• Kako ispravno koristiti promociju utjecajnih osoba
• Kako ispravno koristiti promotivne članke i koje su najčešće greške
• Koje dokumente treba imati na web stranici i kakvog sadržaja moraju biti
• Oglašavanje i zaštita osobnih podataka
• Korištenje newslettera sukladno zaštiti osobnih podataka
• Korištenje društvenih mreža i zaštita osobnih podataka
Webinar je namijenjen
Edukacija je namijenjena proizvođačima, distributerima i uvoznicima medicinskih proizvoda, društvima koja imaju dozvolu za prodaju medicinskih proizvoda na malo i veliko, djelatnicima marketinga i prodaje, djelatnicima ljekarni i specijalističkih prodavaonica, voditeljima webshopova, voditeljima maloprodaje i veleprodaje, obrtnicima, svima koji rade sa kupcima i sudjeluju u komunikaciji s korisnicima usluga i proizvoda.
O predavačici
Mag.iur. Hana Štrkonjić ima višegodišnje iskustvo rada u odvjetničkim društvima i široko iskustvo savjetovanja trgovaca u njihovom svakodnevnom poslovanju, s naglaskom na obveze trgovaca u odnosu na potrošače kao dio Vision Compliance tima. Pored navedenog, sudjelovala je u pokretanju i pravnoj podršci stranih i domaćih web shopova.
Više o webinaru i prijavama saznajte na poveznici.