Tvrtka je objavila da bi 62 milijuna boca piva moglo biti prodano tijekom Svjetskog prvenstva u nogometu 2022. ove zime.
Najveći svjetski proizvođač piva rekao je da Svjetsko nogometno prvenstvo ima potencijal povećati prodaju za 13,5% u usporedbi s 2019.
S obzirom na to da će se FIFA Svjetsko prvenstvo održati tijekom studenog i prosinca, budući da se održava u Kataru, Budweiser je rekao da postoji velika prilika za off-trade da kapitalizira ovo uzbuđenje potrošača i poveća zaradu.
Prema istraživanju grupe za očekivanja potrošača kada je riječ o nadolazećem natjecanju, 70% Britanaca reklo je da su već uzbuđeni, dok 86% namjerava pogledati barem neke od utakmica, a većina planira pratiti utakmice od kuće. Kad smo već kod toga, 63% kupaca reklo je da planira piti pivo dok gledaju utakmice.
Osim toga, 68% engleskih navijača vjeruje da bi trgovci trebali prodavati robne marke službenih sponzora, a 55% bi odabralo određeno pivo kada bi znali da je to službeni sponzor prvenstva.
Kao službeni sponzor engleske muške nogometne reprezentacije, Budweiser Group ostvarila je rast prodaje od 7,7% tijekom natjecanja Euro 2020., što je najveći rast od bilo koje marke piva.
Ovogodišnje Svjetsko prvenstvo u nogometu sigurno će se razlikovati od prethodnih godina jer se održava u zimskim mjesecima. Ovo je izvrsna prilika za tvrtke da povećaju svoju dobit i privuku nove potrošače, rekla je Maria Neves, direktorica Budweiser Brewing Group UK&I.
Kao službeni sponzor FIFA Svjetskog kupa u posljednjih 36 godina, Budweiser će lansirati ograničenu seriju piva kako bi pomogao trgovcima privući ljubitelje sporta i piva.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Budweiser