Španjolski trgovački lanac Eroski implementirao je inicijativu Planet-Score u svojim asortimanima privatnih marki kako bi bolje informirao potrošače o ugljičnom otisku svojih proizvoda.
Eroski je prethodno surađivao s baskijskim Ecodesgin centrom (BEC), Fondo Europeo de Desarrollo Regional (FEDER) - Europskim fondom za regionalni razvoj - i Sociedad Pública de Gestión Ambiental del Gobierno Vasco (IHOBE) s ciljem definiranja zajedničkog okvira za označavanje održivosti.
Eroskijeva analiza utjecaja na okoliš i komunikacija prepoznati su od strane španjolskog Obervatorio de Innovación en Gran Consumo (Opervatorij za inovacije u sektoru robe široke potrošnje), koji svake godine razvija Institut Cerdà.
Stalo nam je informirati klijente kako bi mogli donositi odgovornije odluke. Transparentnost s kupcima jedan je od naših zaštitnih znakova. Jasan primjer je uvođenje Nutri-Score oznaka na naše proizvode privatne robne marke, što je naišlo na odličan odaziv potrošača. Sada činimo korak naprijed i nadopunjujemo podatke o prehrani s podacima o okolišu, koji kupcu nude sve potrebne informacije za zdravu i održivu kupnju, rekao je Alexander Martínez Berriochoa, direktor Zdravlja i održivosti, Eroski.
Sustav Planet-Score ocjenjuje utjecaj proizvoda na okoliš uzimajući u obzir cijeli životni ciklus, od proizvodnje do upravljanja otpadom, putem globalnog sustava ocjenjivanja izraženog slovima i bojama, počevši od zelenog 'A', što označava da je proizvod ekološki prihvatljiviji, do crvenog "E".
Oznaka također nudi informacije o pesticidima i njihovom utjecaju na biološku raznolikost, kao i o sustavu uzgoja koji se koristi za životinjske proizvode.
izvor: INB2B Media
foto: Eroski