Dino Polska zabilježio je rast prihoda od 54% na godišnjoj razini na 5,4 milijarde zlota (1,2 milijarde eura) u trećem kvartalu svoje financijske godine.
Od početka godine do danas, trgovac je ostvario prihod od 14,1 milijarde zlota (3 milijarde eura) od siječnja do rujna 2022., što je 48,5% više u usporedbi s prošlom godinom i premašio je prihod u cijeloj 2021. godini od 13,4 milijarde zlota (2,9 milijardi eura).
Like-for-like prodaja porasla je 33,2% u trećem kvartalu i 28,3% u prvih devet mjeseci 2022.
Obim našeg poslovanja raste sve brže i brže. To je rezultat našeg poslovnog modela i jedinstvenog formata Dino trgovine. U mogućnosti smo otvoriti trgovine vrlo blizu mjesta stanovanja kupaca. Nove isporuke svježih proizvoda obavljaju se svako jutro, što nam omogućuje da osiguramo proizvode najviše kvalitete, rekao je Michał Krauze, član upravnog odbora Dino Polska.
U trećem tromjesečju grupacija je u kapitalne izdatke uložila ukupno 393 milijuna zlota (83,8 milijuna eura), dok je od početka godine uložila 1,1 milijardu zlota (230 milijuna eura).
Investicija je usmjerena na otvaranje novih Dino trgovina, otvaranje dodatnih 6.000 radnih mjesta u prvih devet mjeseci poslovne godine.
Trgovac također provodi mjere za smanjenje utjecaja na okoliš, uključujući postrojenja za proizvodnju električne energije iz obnovljivih izvora energije.
izvor: INB2B Media
foto: Dino