Finska S grupa zamijenila je pakiranje kutija za gotove obroke koje se prodaju pod markom Herkku jer nastoji poboljšati mogućnost recikliranja i korištenje recikliranih materijala u pakiranju.
Novo pakiranje, koje je trenutno zastupljeno u 10 SKU-ova, izrađeno je od sirovina s najmanje 70% reciklirane plastike i zamjenjuje crne ladice svijetlim pakiranjem.
Finski trgovac također je smanjio količinu plastike koja se koristi u nekoliko drugih SKU-ova do 15-26%. Taj će potez pomoći tvrtki smanjiti upotrebu plastike za otprilike 5000 kilograma godišnje.
Prijašnje pakiranje je bilo nepotrebno veliko, pa nije bilo materijalno učinkovito i zauzimalo je više prostora u transportu, što nije imalo smisla ni s ekološkog ni s troškovnog gledišta. Puno se radilo na obnovi linije za točenje i pakiranje tople kuhinje, kutija, etiketa i etiketa. To ilustrira da čak i ako je cilj odgovornijeg pakiranja jasan, promjena se ne događa preko noći, rekao je Matias Taipalharju, voditelj sadržaja proizvoda u S-Herkkukeittiö.
S grupa se obvezala na promicanje kružnog gospodarstva plastike kroz međunarodnu obvezu koju su pokrenuli Zaklada Ellen MacArthur i UN.
izvor: INB2B Media
foto: Herkku logo