Tvrtka je surađivala s Landor & Fitchom na stvaranju novog dizajna za svoje instant ledene kave.
Bili smo oduševljeni što smo izabrani kao kreativni partner od povjerenja za Starbucks Iced Coffee. Radili smo usklađeno s prekrasnim Starbucksovim timom koji nas je poticao da pomičemo granice i budemo izvanredni. Snaga kreativnosti nadvladala je ograničenja rada na daljinu tijekom pandemije, pokazujući novu razinu suradnje koja se može postići kada su timovi strastveni u poslu koji rade, rekao je Ryan Shaw, izvršni kreativni direktor Landor & Fitch.
Redizajnom se želi izbjeći tradicionalni dizajn pakiranja kave koji obično uključuje bež boju i ilustracije zrna kave, te naglasiti simbol sirene kao maskote brenda Starbucks, priopćila je tvrtka.
Nakon uspostavljanja kategorije hladne kave prije više od deset godina, došlo je vrijeme da ponovno procijenimo jedinstvenost našeg brenda. U bliskoj suradnji s tvrtkom Landor & Fitch, sa zadovoljstvom lansiramo Starbucks gotova osvježavajuća pića i ponovno potvrđujemo svoju poziciju vodeće robne marke u EMEA RTD kategoriji. Preuzeli smo vlasništvo nad Starbucks zelenom bojom i smjestili našu Sirenu među sjajne nove teksture i boje kako bismo stvorili veću emocionalnu povezanost s našim kupcima, rekla je Charlotta Oldham, direktorica marketinga za EMEA, Starbucks.
Novi dizajn će se primijeniti na Starbucksovo pakiranje Frappuccina, kao što je ranije spomenuto, a također će uključivati šalice za kavu Chilled Classics i limenke Doubleshot Espresso.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Starbucks