GLAMI je osnovao GLAMI Ventures, investicijski fond za e-trgovinu vrijedan 5 milijuna eura i imenovao novog izvršnog direktora
- GLAMI Ventures je novi fond platforme za modno pretraživanje GLAMI koji ima za cilj ulagati u projekte otkrivanja proizvoda usmjerenih na kupca, u tehnologiju umjetne inteligencije i u softver koji pomaže u cjelovitom razvoju ekosustava e-trgovine.
- GLAMI Grupa imenovala je novog izvršnog direktora Jána Kešeláka koji počinje s radom u studenom 2022.
Jan Kešelák postaje novi izvršni direktor GLAMI-ja. Kešelák je donedavno bio CRO (Chief Revenue Officer), dok je u posljednjih 5 godina sudjelovao u odlukama o smjeru razvoja GLAMI-ja, te je bio zadužen za širenje u Grčkoj, u zemljama jadranske regije i na Baltiku. Njegov zadatak je dovršiti transformaciju tvrtke iz modne tražilice u vodeću platformu za modno pretraživanje temeljenu na hiper-personalizaciji i umjetnoj inteligenciji. Tomáš Hodboď, osnivač GLAMI-ja i trenutni partner investicijske grupe Miton preuzima dužnost voditelja GLAMI Venturesa koji planira ulagati u tvrtke koje olakšavaju otkrivanje proizvoda na Internetu, kao i u tvrtke koje koriste umjetnu inteligenciju u e-trgovini.
Novi izvršni direktor dovršit će integraciju talijanskog Stilea
Promjena uprave odgovara kratkoročnoj i dugoročnoj viziji GLAMI-ja, odnosno uspješnom dovršenju integracije talijanskog Stilea. Glami je u proljeće 2022. godine kupio ovog strateškog igrača na talijanskom tržištu s timom kojeg čini 30 članova, a upravo se Kešelák usredotočio na integraciju unutar razvoja marketinških i poslovnih timova. Kao CRO u GLAMI-ju tijekom prošle godine i sa sudjelovanjem u prethodnom širenju tvrtke na sedam zemalja, uključujući Hrvatsku, Sloveniju i Baltik, Kešelák je u dobroj poziciji da vodi tvrtku do uspješnog posljednjeg kvartala, unatoč svim izazovima koje donosi e-trgovina 2022. godine. "Apsolutno sam uvjeren da će Jan moći voditi GLAMI do postavljene vizije" izjavio je Hodboď.
GLAMI, tehnološki lider u modi
Dugoročno gledano, obje strateške odluke - novi izvršni direktor i osnivanje investicijskog fonda podržavaju viziju GLAMI-ja za sljedećih pet godina. "Naš je cilj ubrzati transformaciju iz tražilice kakvu sada poznajete u platformu za otkrivanje mode, temeljenu na umjetnoj inteligenciji (AI) i najsuvremenijem strojnom učenju koju sami stvaramo", objašnjava Kešelák.
Cilj GLAMI-ja je ojačati svoju poziciju na postojećim tržištima i zadržati poziciju najposjećenije i najjednostavnije modne web stranice u srednjoj Europi u godinama koje dolaze. "Automatsko označavanje i kategorizacija proizvoda, prikaz sličnih artikala i personalizacija asortimana proizvoda – sve su to funkcije za koje smo razvili vlastito rješenje u GLAMI-ju. Na taj način svakom korisniku pružamo jedinstveno iskustvo korištenja naše platforme", objašnjava Kešelák, ističući da je GLAMI tek na početku!
GLAMI Ventures ulagat će u tvrtke koje koriste umjetnu inteligenciju kako bi e-trgovina bila učinkovitija
Uloga GLAMI Venturesa bit će ključna u cijelom planu. Od tu kreću i sljedeći koraci osnivača GLAMI-ja Tomáša Hodboďa: "Nastavit ću podupirati GLAMI iz pozicije člana uprave, a istovremeno ću pomagati u potrazi za strateškim investicijskim projektima u GLAMI Venturesu", objasnio je Hodboď.
Ovaj fond, za koji se izdvaja 5 milijuna eura u prvoj godini, usmjeren je na razvoj umjetne inteligencije u e-trgovini, potporu projektima koji pomažu potrošačima u odabiru i kupnji proizvoda putem interneta te potporu projektima kružnog gospodarstva. "GLAMI je u stanju generirati dobit koju možemo koristiti za dugoročna ulaganja i projekte. Kroz ulaganje možemo podržati ne samo projekte otkrivanja proizvoda usmjerene na krajnje kupce, već možemo i proširiti svoj opseg na tehnologije i softver koji pomažu u razvoju cijelog ekosustava. Trenutno tragamo, na primjer, za mogućnostima u području kružnog gospodarstva, B2B e-trgovine ili AI SaaS tvrtki" ističe Hodboď, koji istovremeno nastavlja svoje aktivnosti kao jedan od partnera u investicijskoj grupi Miton.
O GLAMI-ju
GLAMI su 2013. godine osnovali Tomáš Hodboď i Michal Jirák kao tražilicu svega što se odnosi na modu. GLAMI svakodnevno povezuje tisuće kupaca s robnim markama i e-trgovinama na jednom mjestu. Uz kategorizaciju pametnih proizvoda i modni izbor prilagođen svakom pojedincu, GLAMI čini otkrivanje i kupovinu mode jednostavnima. Danas kupci mogu pronaći gotovo 17 milijuna proizvoda i više od 30 tisuća marki u GLAMI katalogu. GLAMI Grupa već posluje u 14 zemalja širom svijeta.