Carrefour Polska najavio je da proširuje asortiman svojih robnih marki kako bi kupcima omogućio jeftinu kupnju i ne odustajao od svojih omiljenih blagdanskih poslastica.
Asortiman koji broji više od 130 proizvoda uključuje, između ostalog, gotove kolače, razne vrste slastica i čokolada te klasične božićne ukrase i kavu.
Poljaci vjeruju privatnim markama i vjeruju da u većini slučajeva nude najbolju vrijednost za novac. Stoga smo se, zbog brige za novčanike Poljaka i vođeni željom da omogućimo širok pristup visokokvalitetnim božićnim proizvodima, snažno usredotočili na razvoj robne marke Carrefour Extra. Pažljivo odabrani proizvodi omogućit će našim potrošačima da uživaju u posebnim trenucima sa svojim najdražima, rekla je Ewa Dźwigacz, voditeljica proizvoda za FMCG sektor i proizvode privatnih robnih marki Carrefour Polska.
Za one koji žele sami peći božićne kolačiće, dostupni su i kalupi za medenjake u obliku božićnog drvca i čovječuljka.
U kategoriji gotovih kolača kupci će moći pronaći razne pite poput pite od jabuka i pekan oraha, kao i kolača, a među potrošačima su omiljeni kolači od sira i kolači od keksa te voćni kolači, priopćila je tvrtka.
Asortiman čokolade uključuje razne Esprit de Fête čokolade i praline, prikladne i za darivanje i za božićni stol, dodaju iz tvrtke.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Carrefour Polska