Ariel predstavio inovativnu kartonsku ambalažu koja štedi plastiku
Po prvi put ikada, Ariel, vodeća robna marka P&G-a, predstavlja svoju novu ECOCLIC kartonsku kutiju. Novo kartonsko pakiranje ima FSC certifikat i dizajnirano je da bude inkluzivno i intuitivno za sve odrasle osobe kada se otvori zahvaljujući tehnologiji. Također je certificiran za sigurnost djece.
Nova kartonska ambalaža u potpunosti se može reciklirati. ECOCLIC kutija izrađena je od 70%+ recikliranih vlakana, a Ariel kapsule proizvedene su bez otpada za odlagališta. Taj je potez važan korak u Arielovoj predanosti da pomogne smanjiti proizvodnju čiste plastike unutar svog poslovanja za njegu tkanina za 30% u Europi do 2025. godine.
Uz smanjenje količine plastike, Arielova novodizajnirana ambalaža ergonomičnija je za korištenje i ima pametan i umirujuće glasan 'jedan klik' koji vam daje do znanja da je pakiranje zatvoreno nakon upotrebe i osigurava da mališani ostanu sigurni.
Arielova kutija ECOCLIC također uključuje novorazvijeni taktilni marker i NaviLens tehnologiju, za pomoć osobama s oštećenjima vida, spretnosti ili kognitivnim oštećenjima. Taktilni marker utisnut je s vanjske strane kutije na gornjoj ploči koja ima oblik perilice rublja. Ovo je razvio P&G kako bi pomogao osobama s oštećenjem vida da se prepoznaju kada kupuju deterdžent.
NaviLens je posebno razvijen kod za osobe oštećena vida. Nakon što je aplikacija NaviLens instalirana, korisnici mogu skenirati proizvod kroz kameru svog uređaja kako bi dobili važne informacije o pakiranju i proizvodu, bilo u audio obliku ili velikom jasnom tekstu, te locirati gdje se proizvod nalazi s visokom preciznošću pomoću proširene stvarnosti (AR) sa zvukom. NaviLens kodovi mogu se skenirati na udaljenosti 12 puta većoj od gustog QR-a ili bar kodova.
Iako teži održivijem pakiranju, Ariel ostaje predan svojoj misiji da ponudi izvanrednu moć čišćenja i svježinu čak i nakon pranja u hladnoj vodi. Novi Ariel PODS dizajnirani su za izvanredno uklanjanje mrlja čak iu hladnoj vodi. Hladnije pranje je bolje za planet jer gotovo 60% ugljičnog otiska vašeg rublja dolazi uglavnom od zagrijavanja vode. Kad bi svi u Europi smanjili temperaturu pranja s 40°C na 30°C, mogli bismo smanjiti emisije za 3,5 milijuna tona CO2 godišnje, što je jednako uklanjanju dva milijuna automobila s cesta, stoji u priopćenju tvrtke .
izvor: INB2B Media
fotografija: Ariel