Heineken je najavio planove za zatvaranje ili prodaju jedne od svoje tri francuske pivovare, što bi moglo utjecati na 220 radnih mjesta, objavila je tvrtka.
Potencijalno zatvaranje ili prodaja tvornice Schiltigheim, koja se nalazi u blizini Strasbourga u Francuskoj, omogućit će tvrtki da koncentrira svoju proizvodnu imovinu u dvije pivovare umjesto sadašnje tri, kako bi se osigurala dugoročna konkurentnost Heinekena u zemlji.
Tvrtka planira uložiti oko 100 milijuna eura u modernizaciju, proširenje i poboljšanje učinka svojih preostalih pivovara u Francuskoj, istovremeno otvarajući nova radna mjesta na obje lokacije.
Razumijemo emocije izazvane mogućim zatvaranjem ili prodajom pivovare u Schiltigheimu, za koju smo svi iznimno vezani, no ova pivovara pati od brojnih ograničenja zbog svoje lokacije koja više nije strateška te previsokih troškova proizvodnje . Iz tih razloga razmišljamo o zatvaranju ili prodaji u roku od tri godine. Naš prioritet tijekom ovog razdoblja bit će puna podrška pogođenim zaposlenicima. Također ćemo obratiti veliku pozornost na svaku ponudu za preuzimanje stranice koja bi mogla biti prihvaćena. Ovaj se projekt posebno temelji na snažnoj ambiciji da se ukupni obujam proizvodnje u Francuskoj zadrži na lokacijama visokih performansi, rekao je Pascal Gillet, izvršni direktor Heinekena Francuska.
Lokacija Schiltigheima značajno je proširena 2017., a nizozemska pivovara uložila je 9,3 milijuna eura u povećanje postojećeg proizvodnog kapaciteta na više od 450.000 hektolitara godišnje.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Heineken