DR OETKER STUDENI
KERMAN

SAD: PepsiCo i Frito-Lay predstavili zajedničku kampanju "Share More Joy"

Svijet

24.11.2022

Tvrtke su objavile jednominutni video u kojem su predstavile neke od svojih najpopularnijih proizvoda i pozvale potrošače da "dijele više radosti" ove blagdanske sezone.

Među izloženim proizvodima mogu se vidjeti proizvodi kao što su Lay's Classic čips, Doritos, Pepsi Zero Sugar i sokovi Mountain Dew.

Kampanja uključuje digitalno turističko naselje s interaktivnim odredištima na kojima korisnici mogu kupovati proizvode ovih tvrtki, koristiti Snapchat filter proširene stvarnosti, pronaći recepte i donirati igračke djeci u sklopu projekta Toys for Tots, kojem Frito-Lay već tradicionalno pripada donirao 500.000 dolara.

Svake godine iznova osmišljavamo našu kampanju "Podijeli više radosti" i pronalazimo nove načine da proslavimo čaroliju blagdanske sezone. "Stvaranje naše blagdanske reklame u partnerstvu s tvrtkom PepsiCo Beverages omogućilo nam je da spojimo još više marki omiljenih obožavateljima i ispričamo uzbudljivu priču o zajedništvu i stvarima koje bismo mogli postići ako bismo dijelili više radosti s onima oko nas", rekla je Tina Mahal, viša potpredsjednica Frito-Lay marketinga.

Kao dio kampanje, potrošači će također imati priliku sudjelovati u nagradnoj igri prijavom na web stranicu PepsiCo kako bi osvojili vaučer u vrijednosti do 500 USD.

Naša temeljna misija je stvoriti više osmijeha. Blagdani su vrijeme za okupljanje s najdražima i prijateljima, a PepsiCo pića i grickalice savršena su nadopuna blagdanskom slavlju. Jako smo uzbuđeni što ćemo ove godine predstaviti naše legendarne brendove pića i grickalica u našem radosnom i zabavnom blagdanskom oglašavanju, rekao je Aidan Kingerlee, potpredsjednik marketinga u PepsiCo.

Izvor: INB2B Media
Fotografija: PepsiCo