Novi sok od muškatnog oraščića dio je najnovije kampanje tvrtke pod nazivom "Nutmeg Royale".
U sklopu kampanje tvrtka je predstavila i video reklamu koja slavi nogomet i nogometaše. U videu koji traje nešto više od dvije minute možete vidjeti brojna poznata lica nogometa poput Lionela Messija, Pogbe i Ronaldinha.
Ovo mi je jedna od najdražih Pepsi kampanja na kojima sam do sada radio! Sve se vrti oko Nutmeg nogometnog trika, koji je cool i zabavan - dvije stvari koje najviše volim. Ako ste gladni uspjeha, morate riskirati. Ovaj film je za svakoga s tim žednim načinom razmišljanja, koji je spreman igrati se i raditi uzbudljive stvari, rekao je Pogba.
Nakon fokusiranja projekta na jedan od najzahtjevnijih poteza u nogometu, imalo je savršenog smisla istražiti mogućnost stvaranja ograničenog izdanja okusa koji bi nadopunio projekt. Od trešnje do limete i muškatnog oraščića, volimo pomicati granice okusa, rekao je Gustavo Reyna, Pepsijev viši direktor marketinga.
Ova kampanja dio je šire kampanje koju je Pepsi pokrenuo ovog ljeta pod nazivom „Thirsty for More“. Kampanja ima za cilj povezati potrošače diljem svijeta koji dijele ljubav prema zabavi, priopćila je tvrtka.
Novi sok bit će dostupan u ograničenim količinama diljem Ujedinjenog Kraljevstva.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Pepsi