Nizozemski trgovac Albert Heijn objavio je da napreduje u svom cilju smanjenja emisija CO2 u svom vrijednosnom lancu (opseg 3) s 15% na 45% do 2030. godine.
Trgovac je dodao da je postigao klimatsku neutralnost unutar vlastitog poslovanja, uključujući trgovine, distribucijske centre i urede. Albert Heijn već je mapirao točne emisije ugljika svojih lanaca opskrbe peradi i svinjetine. Primarni podaci iz lanca vrijednosti pomogli su tvrtki utvrditi utjecaj emisija CO2 za proizvode u tim kategorijama i implementirati ciljane mjere za smanjenje emisija CO2. U lancu svinjskog mesa, primjerice, stočna hrana je odgovorna za 50 posto ukupnih emisija, a kod peradi 77 posto.
Albert Heijn potiče korištenje kružne hrane i soje bez krčenja šuma u svojim lancima hrane za životinje. Tvrtka prikuplja primarne podatke za govedinu, losos, jaja, zamjene za meso te voće i povrće, među ostalim kategorijama, a uspostavila je dugoročna partnerstva s više od 1100 farmera i uzgajivača u lancu svježih proizvoda.
Ovi programi posebno su usmjereni na smanjenje CO2, kao i na transparentne dugoročne sporazume o klimi, održivosti, dobrobiti životinja i odgovarajućoj mogućnosti zarade.
Druge mjere održivosti koje provodi trgovac uključuju, između ostalog, napore da se potrošačima pomogne u prelasku na biljnu prehranu osiguravanjem da 60% proteina dolazi iz povrća do 2030. godine.
izvor, foto: Albert Heijn