Kupci su potrošili rekordnih 9,12 milijardi dolara na online kupovinu tijekom Crnog petka ove godine, prema Adobeu, koji prati prodaju na web stranicama trgovaca.
Ukupna internetska prodaja za dan nakon Dana zahvalnosti porasla je 2,3% u odnosu na prethodnu godinu, pri čemu je elektronika najviše pridonijela, jer je internetska prodaja porasla 221% u odnosu na prosječni dan u listopadu, rekao je Adobe.
Igračke su još jedna popularna kategorija za kupce, s porastom od 285 posto, kao i oprema za vježbanje, s porastom od 218 posto, prenosi SEEbiz.
Mnogi potrošači prihvatili su fleksibilne planove plaćanja na Crni petak jer se i dalje bore s visokim cijenama i inflacijom, prenosi eKapija.
Plaćanja Kupite sada, platite kasnije porasla su za 78% u usporedbi s prošlim tjednom, počevši od 19. studenog, a prihodi Kupite sada, platite kasnije porasli su za 81% u istom razdoblju.
Kupci na Crni petak također su oborili rekorde u mobilnim narudžbama, budući da je 48 posto online prodaje obavljeno na pametnim telefonima, u odnosu na 44 posto prošle godine.
Rekordna potrošnja dolazi nakon snažnog dana kupnje za Dan zahvalnosti, u kojem su potrošači potrošili rekordnih 5,29 milijardi dolara online, što je 2,9 posto više nego prethodne godine. Prema Adobeu, korisnici obično troše oko 2 do 3 milijarde dolara na internetu dnevno.
Za trgovce bi ove brojke mogle biti obećavajući pokazatelj za nadolazeće tjedne. Rane blagdanske prognoze su prigušene, a Target, Macy's, Nordstrom i drugi trgovci izvješćuju o zatišju u prodaji krajem listopada i početkom studenog. Raspoloženje potrošača također je oslabilo prošlog mjeseca jer se inflacija kretala blizu najviših razina u četiri desetljeća.
Iako je Crni petak završio, aktivnost e-trgovine ostat će jaka tijekom vikenda, prema Adobeovom izvješću. Adobe očekuje da će potrošači potrošiti 4,52 milijarde dolara u subotu i 4,99 milijardi dolara u nedjelju, uoči najvećeg dana online kupovine u godini, Cyber ponedjeljka.
Očekuje se da će ove godine Cyber Monday privući 11,2 milijarde dolara potrošnje, što je 5,1% više u odnosu na prethodnu godinu.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: CardMapr.nl / Unsplash