Talijanski proizvođač kave Lavazza dao je obvezujuću ponudu za kupnju francuskog trgovca kavom MaxiCoffee kako bi ojačao svoju poziciju u Francuskoj i u e-trgovini.
Naša strategija je podržati daljnji razvoj MaxiCoffeea, koji će zadržati svoj profil multi-brand e-commerce platforme i ostati neovisni, rekao je Antonio Baravalle, izvršni direktor Lavazze. MaxiCoffee, koji je u zajedničkom vlasništvu svog osnivača Christophera Brancata, talijanske grupe privatnih kapitala 21 Invest i drugih investitora.
Tvrtka posluje putem online platforme i ima oko 60 maloprodajnih objekata. Osnovana 2007. godine, zapošljava oko 1500 ljudi. Christophe Brancato će reinvestirati u kapital MaxiCoffeea s manjinskim udjelom, stoji u priopćenju bez navođenja financijskih detalja.
Ranije ove godine, Lavazza je rekla da očekuje izazovnu 2022. godinu zbog rastućih cijena sirovina nakon što je izvijestila o snažnom rastu dobiti za 2021. godinu. Dobit prije kamata, poreza, deprecijacije i amortizacije (EBITDA) iznosila je 312 milijuna eura (337,93 milijuna dolara) u 2021. godini, što je povećanje od 23,3% u usporedbi s 2020. godinom.
izvor: INB2B Media
foto: unsplash/Max Nayman