Asortiman koji nosi naziv Sosu iz Amoya uključuje izbor već pripremljenih jela azijske kuhinje, kao i sastojke za vlastitu pripremu tih jela.
Sosu from Amoy nudi niz pan-azijskih recepata, u obliku kompleta obroka i sastojaka za kuhanje. Svaki set obroka uključuje recept i specijalizirane sastojke te je prikladan i za vegetarijance i za vegane.
Kraft Heinz stvorio je novi proizvod s dizajnerskom tvrtkom Designit.
S ovim smo asortimanom spakirali pristupačnost i praktičnost, bez gubitka aspekata zanimljivosti i visokokvalitetne hrane. Ovaj set za blagovanje i asortiman za kuhanje omogućit će potrošačima da dobro jedu i istražuju nove kuhinje bez oduzimanja previše vremena u svojim veužurbanim danima – to je ljepota Sosua, rekao je Caio Fontenelle, direktor novih pothvata u Kraft Heinzu.
Od partnerstva s Kraft Heinzom, uspjeli smo pomoći tvrtki New Ventures da na tržište iznese tri nova, inovativna proizvoda. Svaki od njih osmišljen je kako bi zadovoljio stvarne potrebe ljudi, a istovremeno se bavio nekim kulturnim trendovima koji trenutno postoje u hrani, rekao je James Buchanan, izvršni direktor Designit London.
Novi asortiman bit će lansiran u odabranim trgovinama u Velikoj Britaniji.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Kraft Heinz