Tesco i njegovi dobrotvorni partneri, FareShare i Trusell Trust, pokrenuli su The Give Back Express - prvi 'obrnuti supermarket' - kako bi potaknuli donacije za više od 1,2 milijuna ljudi.
Tijekom vikenda od 25. do 27. studenog posjetitelji su pozvani da kupe i doniraju 25 najpotrebnijih artikala koje su identificirali Tesco i obje dobrotvorne organizacije - uključujući konzerviranu hranu, čaj i toaletne potrepštine - u trgovini The Give Back Express.
Nakon kupnje tih proizvoda, tvrtka bi svakom iznosu dodala vlastitu donaciju iste vrijednosti.
Ova će zima biti sve veći izazov za mnoge ljude koji se suočavaju s nedostatkom hrane, a banke hrane i dobrotvorne organizacije na prvoj liniji trebaju našu pomoć više nego ikada. Radimo s FareShareom i Trussell Trust-om već 10 godina i u to su vrijeme naši velikodušni korisnici pomogli donirati više od 100 milijuna obroka zajednicama diljem Ujedinjenog Kraljevstva, s tim da Tesco odgovara donacijama od 20%. Bilo da se radi o Give Back Expressu; u lokalnoj trgovini mješovitom robom kroz našu godišnju akciju hrane; ili putem Clubcard bodova, čak i najmanja donacija može napraviti stvarnu razliku i pomoći u širenju malo više božićnog veselja ove godine, rekao je Ken Murphy, izvršni direktor Tesco grupe.
U vrijeme kada cijene hrane i računi za energiju rastu, potražnja za hranom iz FareSharea je naglo porasla i 75% naših dobrotvornih organizacija kaže nam da trebaju više hrane. Ono što također čujemo od dobrotvornih organizacija koje podržavamo jest da će se ova situacija samo pogoršati i da su zabrinuti da možda neće moći zadovoljiti dodatnu potražnju ove zime, rekla je Lindsay Boswell, izvršna direktorica FareSharea.
Osim samih donacija, tvrtka je pokrenula i poseban asortiman hrane čijom će kupnjom kupci također moći donirati ovim organizacijama.
Izvor/Foto: Tesco