Branding agencija Taxi Studio radila je s tvrtkom na kreiranju novog izgleda za popularne Celebrations kutije slatkiša.
Od svog lansiranja 90-ih, Celebrations je napredovao u kategoriji slastica i brzo je postao omiljeni brend mnogih potrošača, kao i sinonim za Božić. No, posljednjih godina brend se bori da zadrži svoju relevantnost na tržištu, zbog čega se odlučio na suradnju s agencijom Taxi Studio.
Novi vizualni identitet naglašava razigranu osobnost brenda Celebrations, nadahnjujući potrošače da podijele radost s drugima, priopćila je tvrtka.
Na pakiranju možete vidjeti poznate čokoladice koje se nalaze u kutijama Celebrationsa, uključujući i Bounty pločicu za koju se prije pričalo da će biti odbačena.
Podsjetimo, istraživanjem tržišta u Velikoj Britaniji došli su do podatka da 40 posto ljudi mrzi čokoladice punjene kokosom.
Prošle smo godine kupcima dali priliku da vrate neželjene Bounty pločice. Sada, nakon reakcije javnosti, pokušavamo ih potpuno izvaditi iz pakiranja, rekla je voditeljica tvrtke Emily Owen.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Mars